لینک های دسترسی

Breaking News

بازداشت یک تبعه ایران به اتهام قاچاق مواد مخدر


مقام های امنیتی ولایت فراه از بازداشت یک شهروند ایرانی به همراه ۳ کیلوگرام مواد مخدر در سرحد این ولایت با کشور ایران خبر میدهند.

اقبال نظامی سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت فراه می گوید این تبعه ایرانی که صادق نام دارد دریور یک تانکر تیل میباشد که روز یکشنبه در مرز میل ۷۸ در ولسوالی پشت کوه از سوی سربازان افغان شناسایی و بازداشت شده است.

آقای نظامی می گوید این فرد قصد داشت تا سه کیلو هیرویین نوع کریستال را به همراه تانکر تیل خود به کشور ایران انتقال دهد.

سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت فراه می گوید مواد مخدر مذکور از سوی این فرد در داخل تایر موتر به شکل ماهرانه جاسازی شده بود که از سوی نیروهای پولیس سرحدی و مدیریت مبارزه علیه مواد مخدر قوماندانی امنیه فراه کشف و ضبط شد.

این مقام امنیتی ولایت فراه می گوید هم اکنون این فرد در سرحد بین دو کشور در بازداشت به سر میبرد و قرار است برای تحقیقات بیشتر به نهادهای عدلی و قضایی در شهر فراه انتقال داده شود.

در جریان سال های اخیر مقام های امنیتی ولایت فراه چندین شهروند کشور ایران را به اتهام حمل و قاچاق مواد مخدر در سرحد دو کشور بازداشت کرده اند که اکثرشان راننده موترهای باربری و تانکرهای تیل بوده اند.

ولایت فراه صدها کیلومتر مرز مشترک با کشور ایران دارد که همواره از سوی قاچاقبران بعنوان معبری مناسب جهت ترانزیت و قاچاق مواد مخدر مورد استفاده قرار گرفته است.

XS
SM
MD
LG