لینک های دسترسی

Breaking News

بازداشت ۵ قاچاقبر با ۲۷۱ کیلوگرام تریاک در شبرغان


پنج تن از قاچاقبران مواد مخدر حین انتقال ۲۷۱ کیلوگرام تریاک در کمربند غربی امنیتی شهر شبرغان شب گذشته تو سط منسوبین مدیریت مبارزه با مواد مخدر بازداشت شدند .

مل پاسوال فقیرمحمد " جوزجانی " قوماندان امنیه ولایت جوزجان ضمن صحبتی گفت : حوالی ساعت هشت شب گذشته پنج تن از قاچاقبران که میخواستند ذریعه دو عراده موتر کرولا , مقدار ۲۷۱ کیلو گرام تریاک را به نقطه نا معلومی انتقال دهند به دام نیرو های امنیتی افتیدند.

وی تصریح کرد: تا کنون از این افراد تحقیقات صورت نگرفته که آنها تریاک را از کجا بارگیری کرده و به کدام طرف انتقال میدادند .

او اضافه کرد : ولی بدون شک که از کشت , قاچاق و ترافیک مواد مخدر بیشترین سود را مخالفین دولت میبرند و این مواد نیز به نفع آنها قاچاق و ترافیک میگردید.

جوزجانی علاوه کرد در جریان سال جاری حداقل ۳۰۰۰ کیلوگرام مواد مخدر توسط منسوبین مدیریت مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط گردیده و در پیوند به ضبط این مواد چهل تن نیز گرفتار و به پنجه قانون سپرده شده است .

بازداشت ۵ قاچاقبر با ۲۷۱ کیلوگرام تریاک در شبرغان
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:13 0:00

موصوف به این نکته نیز اشاره کرد : قرار است مواد ضبط شده در محضر هیات ارگان های ذیربط دولتی محو و از بین برده شود .

این در حالیست که یکماه قبل نیز در پیوند به انتقال ۴۸۳ کیلوگرام تریاک, دو تن با یک عراده موتر کرولا توسط منسوبین مدیریت مبارزه با مواد مخدر بازداشت شده بودند .

XS
SM
MD
LG