لینک های دسترسی

Breaking News

ضبط سه هزار کیلوگرام مواد مخدر در جوزجان


از آغاز سالروان تا کنون بیشتر از سه هزار کیلو گرام مواد مخدر توسط پولیس مبارزه علیه مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت جوزجان ضمن عملیات های مختلف، کشف و ضبط گردیده است.

سمونوال عبدالحفیظ " خاشی " آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت جوزجان در حالی به این مساله اشاره کرد که دو تن در پیوند به قاچاق ۷۰ کیلوگرام تریاک با یک عراده موتر نوع فرونر در حومه شهر شبرغان بازداشت گردیدند.

وی افزود دو تن از قاچاقبران مواد مخدر که میخواستن هفتاد کیلو گرام تریاک را از ولسوالی چهاربولک ولایت بلخ در یک عراده موتر نوع فرونر به ولایت فاریاب انتقال بدهد در کمربند امنیتی سلطانکوت شهر شبرغان بازداشت شدند .

خاشی گفت : قراربوده این مواد وارد ساحه مخالفین دولت شود و از طریق آنها به محل مورد نظر انتقال داده شود .

موصوف خاطرنشان ساخت اینرا همه میدادند که بیشترین سود را ازفروش و قاچاق این مواد مخالفین دولت بدست میارند , زیرا آنها از پول فروش مواد مخدرخود را مسلح کرده و آتش جنگ را در کشور شعله ورمیسازند.

ضبط سه هزار کیلوگرام مواد مخدر در جوزجان
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:01 0:00

آمر امنیت به این نکته نیز اشاره کرد: از آغاز سالروان تا کنون پنجاه تن در ولایت جوزجان توسط پولیس مبارزه با مواد مخدر گرفتار و بیشتر از سه هزار کیلو گرام تریاک که توسط این افراد قاچاق و ترافیک میشد نیزضبط شده است.

این در حالیست که حدود یکماه قبل نیز دو تن در پیوند به انتقال ۱۴۷ کیلو گرام تریاک توسط نیرو های کشفی امنیتی در شهر شبرغان بازداشت شده بودند.

XS
SM
MD
LG