لینک های دسترسی

Breaking News

بازداشت سه‌ قاچاقچی تریاک در جوزجان


پولیس مبارزه با مواد مخدر جوزجان در شمال افغانستان از کشف وضبط سه تن به اتهام قاچاق ۴۴۰ کیلوگرام تریاک و پانزده کیلو گرام چرس با یک عراده موترکرولا و دوعراده موتر مازدا در کمربند امنیتی سلطان کوت شهر شبرغان توسط پولیس مبارزه با مواد مخدر بازداشت شدند.

این افراد مواد مخدر را بداخل بوری های گندم و جو جابجا نموده و از ولسوالی آقچه آنرا بارگیری کرده به ولایت فاریاب انتقال میدادند.

مل پاسوال فقیرمحمد " جوزجانی " قوماندان امنیه ولایت جوزجان ضمن صحبتی گفت

" سه تن از مظنونین گرفتار شده , میخواستند مواد متذکره را به ساحات تحت کنترول نیرو های مخالفین انتقال دهند و از این طریق زمینه را برای تمویل آنها مساعد سازند."

وی اضافه کرد"محل انتقال مواد مخدر مشخص است و استفاده کننده آن نیز معلوم است , بدون شک که طالبان با پول این مواد خود را تجهیز میکنند و برای راه اندازی پروگرام های عملیاتی شان بر ضد نیرو های امنیتی از آن سودجویی میکنند".

بازداشت سه‌ قاچاقچبر تریاک در جوزجان
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:16 0:00

به قول جوزجانی , پولیس مبارزه با مواد مخدر طی سه عملیات این افراد را گرفتار نمودند و آنها مواد مخدر را به داخل بوری های جو و گندم خیلی ماهرانه جابجا نموده بودند که به موقع کشف و از ترافیک آن جلوگیری صورت گرفت.

قوماندان امنیه همچنان میگوید که از آغاز سالروان تا کنون ضمن راه اندازی ۳۹ عملیات بیشتر از سه هزار کیلوگرام مواد مخدرتوسط نیرو های پولیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شده است .

در پیوند به این مواد حداقل پنجاه تن نیز بازداشت شده اند.

XS
SM
MD
LG