لینک های دسترسی

Breaking News

بازداشت دو قاچاقبر مواد مخدر در شهر مزارشریف


مقام های امنیتی در میدان‌هوایی بین‌المللی‌مولاناجلال‌الدین‌محمدبلخی درمزارشریف ازبازداشت دو تن از قاچاقبر مواد مخدر خبر می‌دهند.

خان محمد مطمئین مسئول امنیتی این میدان‌هوایی درمزارشریف گفت که این افراد باشندگان ولایت پروان اند که صبح امروز قصد انتقال سه کیلوپنجصد کیلوگرام هیروئین را به هندوستان داشتند.

"امروز ساعت هفت صبح چک مزار دهلی آغاز گردیده بود، زمانی که مسافرین داخل میدان شده بود ازسوی پولیس بررسی میشود در ماشین سوم چک که اکسری است دراینجا بیگ ها چک وبررسی میشود که امروز دو نفر از مسافرین را درزمان چک و بررسی دو نفر مواد مخدر را انتقال میدادند به دهلی که مقدار آن هرکدام یک کیلو و هشت و پنجاه گرام و دیگرش یک کیلو و پنجصد گرام را انتقال میدادند"

به اساس گفته‌های پولیس میدان‌هوایی بین‌المللی‌مولاناجلال‌الدین‌محمدبلخی درمزارشریف این قاچاقبران عبدالله و محمد فقیر نام دارند که زیر سنین چهل سال قرار دارند.

بازداشت دو قاچاقبر مواد مخدر در میدان هوایی‌ بین‌ اللملی مولانا جلال الدین محمد بلخی
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:13 0:00

پولیس میدان‌هوایی بین‌المللی‌مولاناجلال‌الدین‌محمدبلخی درمزارشریف می‌گویند که این نخستین رویداد کشف، ظبط و بازداشت قاچاقبران در سال جاری است.در جریان یک‌سال گذشته هفده تن از قاچاقبران مواد مخدر در مزارشریف از سوی پولیس بازداشت شده اند.

پیش ازین نیز پولیس میدان‌هوایی بین‌المللی‌مولاناجلال‌الدین‌محمدبلخی درمزارشریف شماری از قاچاقبران مواد مخدر را بازداشت کردند که قصد انتقال مواد مخدر را به کشور هندوستان داشتند.

XS
SM
MD
LG