لینک های دسترسی

Breaking News

افغانستان، اسکاتلند را در کرکت شکست داد


تیم ملی کرکت افغانستان که برای رقابت با تیم اسکاتلند در شهر شارجۀ امارات متحدۀ عرب به سر میبرد، امروز در یک بازی ۲۰ اووره تیم کرکت اسکاتلند را مغلوب ساخت.

محمد نبی عیسی خیل کپتان تیم ملی کرکت افغانستان پس از آن که در قرعه برنده شد، گزینۀ بیتنگ را در اول انتخاب کرد. گرچه بازی تیم افغانستان آغاز خوبی نداشت ولی مشارکت محمد شهزاد محمدی و اصغرستانکزی توانست نتیجۀ خوبی را به دست آرد.

نوروز منگل کپتان پیشین تیم کرکت افغانستان که از چندی به این نتوانسته است بازی خوبی را به نمایش بگذارد، یک بار دیگر بدون کدام امیتاز از میدان خارج شد. کریم صادق نیز با کسب ۵ امتیاز میدان را ترک گفت و فشار بازی بر دوش محمد شهزاد محمدی و اصغر ستانکزی قرار گرفت.

محمد شهزاد توانست با بیتنگ عالی در ۴۶توپ ۵۵ امتیاز و اصغر ستانکزی در ۳۷توپ ۳۰ امتیاز حاصل کند. پس از آن گلبدین نائب ۱۵، محمد نبی ۷، سمیع الله شینواری ۸ میرویس اشرف ۴ و حمید حسن ۶ امتیاز کسب کرد.

به این گونه تیم ملی افغانستان در مجموع در ۲۰ اوور داده شده با از دست دادن ۷بازیکن ۱۳۲ امتیاز به دست آورد و برای تیم اسکاتلند ۱۳۳هدف تعین کرد.

از تیم افغانستان محمد نبی ۲ وِکِت، آفتاب علم، کریم صادق و سمیع الله شینواری یک یک وِکِت حاصل کردند. (بازیکنان حریف را از میدان خارج کردند)

در این رقابت از تیم اسکاتلند ایم دبلیو میکان با کسب ۴۲ امیتاز در صدر بازیکنان تیمش قرار گرفت، به بازی کنان این تیم به ترتیب، یکی پی دیگر از میدان خارج شدند.

آر دی برنگتن ۱۵، سی اس مکلیوند ۱، ان ام کارتر ۳، کی جی کویتزر ۱۶، پی ایل مامسن ۱۳، محمد اقبال ۳ و دی مرفی ۶ امتیاز کسب کرد. تیم اسکاتلند در مجموع در ۲۰ اوور داده شده با از دست دادن ۶ بازیکن و کسب ۱۰۵ امتیاز شکستش را در مقابل تیم افغان پذیرفت.

محمد شهزاد محمدی بهترین بازیکن این رقابت شناخته شد.

به این گونه تیم افغانستان دراین دور دو رقابت ۲۰ اوور با نتیجه ۰-۱ سبقت جسته است. قرار است رقابت دومی بین این دو تیم فردا برگزار شود.

تیم کرکت افغانستان تا تاریخ ۱۲مارچ با تیم اسکاتلند در دو بازی ۲۰ اووره و سه بازی یک روزه یا ۵۰ اووره مصاف خواهد داد.
XS
SM
MD
LG