لینک های دسترسی

Breaking News

شاهپور ځدران با قهرمانان کرکت جهان بازی می کند


ځدران فرصت خوبی برای کسب تجربه از قهرمانان جهان دارد
ځدران فرصت خوبی برای کسب تجربه از قهرمانان جهان دارد

شاهپور ځدران بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان رهسپار لندن شد تا در آنجا برای جمع آوری پول برای افراد معلول و نیازمند در کنار بازیکنان شناخته شدۀ جهان کرکت رقابت کند.

بازی ۲۰ اوورۀ کرکت به اشتراک قهرمانان کرکت جهان روز پنجشنبه در ورزشگاه کیا اوال لندن برگزار شده و شماری از چینل های مشهور ورزشی در جهان جریان رقابت را نشر خواهند کرد.

شاهپور ځدران نخستین بازیکن افغان است که در چنین رقابتی در کنار سایر بازیکنان مشهور جهان بازی می کند.

ځدران چپ دست با قد بلند و موهای دراز در رقابت های سال ۲۰۱۵ با این ریخت و قیافه علاقمندان زیادی را به خود جذب کرد.

شاهپور ځدران برای شرکت در رقابت روز پنج شنبه در لندن، از چند هفته به اینسو در کابل تمرینات را به پیش می برد.

بازیکنان مشهور د

در این رقابت ها تیم های رقیب از میان بازیکنان برگزیده و قهرمانان کرکت در سرتاسر جهان برگزیده شده و تیم تمام جهان نامیده شده است.

همراه با شاهپور ځدران، مکولم و ویتوری از نیوزیلند، جواردینه از سریلانکا، متیوز هیدن از آسترالیا، گریم سمیت از افریقای جنوبی و شمار دیگر از بازیکنان مشهور کنونی و پیشین در یک تیم بازی خواهند کرد.

در تیم رقیب، مهندر سنگهـ، دونی دی و وریندر سیواک از هند، شاهد افریدی از پاکستان و ستراس از انگلند با شمار دیگر چهره های مشهور کرکت جهان بازی خواهند کرد.

این رقابت در اصل برای جمع آوری کمک به افراد معلول و نیازمند راه اندازی می شود. تنظیم کنندگان این رقابت نگفته اند که قیمت هر تکت چند بوده و در کل از این رقابت چه مقدار پول جمع آوری خواهد شد.

این هم معلوم نیست که برای بازیکنان این رقابتها چه امتیازی داده می شود. صرف نظر از امتیازات مالی، این رقابت برای شاهپور بسیار مهم است، زیرا بازی کردن در کنار مشهورترین چهره های کرکت جهان، فرصت کسب تجارب جدید را به وی میسر می سازد.

XS
SM
MD
LG