لینک های دسترسی

Breaking News

آغاز دور نیمه نهایی جام فوتبال زنان به مناسبت استرداد استقلال افغانستان


رقابت های جام فوتبال بانوان کابل که به مناسبت صدمین سالروز استرداد استقلال افغانستان در شهر کابل برگزار شده بود، وارد دور نیمه نهایی خود شده است.

در این رقابت ها که برعلاوۀ تیم های اشتراک کننده، چهار تیم لیگ برتر فوتبال بانوان افغانستان نیز شرکت کرده بود، از یک هفته به اینسو در میدان ورزشی فدراسیون فوتبال افغانستان ادامه داشت.

درآخرین دیدار دور گروهی این جام، تیم های فوتبال بانوان عدالت و استقلال به نتیجۀ مساوی بدون گول دست یافتند؛ حالانکه تیم فوتبال بانوان آینده سازان با نتیجۀ ۲-۱، تیم فوتبال سنگر را شکست داد.

از ویژگی های این جام فوتبال بانوان این بود که مسابقات بیشتر توسط داوران و کمک داوران زن حکمیت می شد.

مبصرین فوتبال به این باور اند که رشد حرفۀ داوری فوتبال در میان مردان و زنان افغانستان می تواند فرصت خوبی برای حضور داوران افغان در میدان های منطقه یی و بین المللی باشد.

مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه ۱۸م اگست میان تیم های توانا – استقلال و شریفی سپورت – کابل کلپ برگزار می شود.

تیم های برندۀ این رقابت قرار است بازی نهایی را به تاریخ ۲۸م ماه اسد که مصادف است با صدمین سالروز استرداد استقلال افغانستان، انجام دهند.

از جانب دیگر قرار است هشتمین دور لیگ برتر فوتبال افغانستان، میان هشت تیم برتر از زون های مختلف آن کشور در میدان ورزشی فدراسیون فوتبال أفغانستان آغاز شود.

در این دور تیم های توفان هریرود، د میوند اتلان (قهرمانان میوند)، موج های آمو و سیمرغ البرز در گروه الف و تیم های شاهین آسمایی، د اباسین ځپی (موج های اباسین)، د سپین غر بازان (باز های سپین غر) و عقابان هندوکش در گروه ب به مصاف هم می روند.

XS
SM
MD
LG