لینک های دسترسی

Breaking News

پیروزی کوریای جنوبی و شکست عراق در جام فوتبال آسیا


South Korea vs Bahrainq
South Korea vs Bahrainq

دور نخست حذفی جام ملت های آسیا با پیروزی تیم های کوریای جنوبی و قطر به پایان رسید.

در رقابت های روز سه شنبه ۲۲م جنوری، تیم کوریای شمالی با نتیجۀ ۲-۱ تیم بحرین را از راه برداشت و قطری ها هم با تنها گول نیمۀ دوم بازی، به دور یک بر چهار صعود کرد.

در رقابت میان کوریای جنوبی و بحرین، گول نخست در دقیقۀ ۴۳ بازی توسط هوانگ هی چانگ، وارد دروازۀ بحرین شد؛ بحرینی ها هم از پا ننشستند و در دقیقۀ ۷۷، محمد الرمیحی گول تساوی بازی را به ثمر رساند.

هر دو تیم در ۹۰ دقیقۀ بازی نتوانستند گولی دیگری را به ثمر برسانند؛ اما، در دقیقۀ ۱۰۵ وقت اضافی، کیم جین سو، با یک ضربۀ سر زیبا، دومین گول تیمش را به ثمر رساند و با همین نتیجۀ ۲-۱ راهی دور یک بر چهار این رقابت ها شدند.

مسابقه میان عراق و قطر با تنها گول بثم الراوی به پایان رسید و عراقی ها که در سال ۲۰۰۷ قهرمان این جام شده بودند، نتوانستند به دور یک بر چهار این بازی های جام آسیا راه یابند.

​دور دوم حذفی این جام روز پنجشنبه ۲۴م جنوری آغاز می شود که در آن تیم های ویتنام – جاپان و ایران – چین به مصاف هم می روند.

کوریای جنوبی روز جمعه ۲۵م جنوری به مصاف قطر خواهد رفت و امارات متحدۀ عربی نیز تلاش خواهد کرد آسترالیا، مدافع قهرمانی این جام را از راه بردارد.

XS
SM
MD
LG