لینک های دسترسی

Breaking News

مربی النصر: می‌خواهم رونالدو لذت بازی کردن را بازیابد


رودی گارسیا، مربی کلب فوتبال النصر عربستان سعودی ابراز آرزومندی کرده است که کریستیانو رونالدو، ستارهٔ مشهور فوتبال "لذت بازی کردن" را باز یابد.

گارسیا روز یکشنبه هشتم جنوری (۱۸ جدی) گفت: "تنها چیزی که برای رونالدو آرزو می‌کنم این است که او لذت بازی کردن دوباره و لبخندها را باز یابد، زیرا او در چند ماه اخیر در مانچستر یونایتد، تیم ملی [فوتبال پرتگال] و در سطح شخصی اوقات سهلی نداشته است."

مربی کلب فوتبال النصر، رونالدو را "ورزشکار فوق‌العاده" توصیف کرد و گفت: "اگر او دوباره لذت بازی کردن را پیدا کند، خود هدفی است که نایل می‌شود."

رونالد که پنج بار برندهٔ توپ طلایی فوتبال شده است، با کلب النصر قرارداد ۲۰۰ میلیون یورویی را امضا کرده است که بر اساس این قرارداد تا سال ۲۰۲۵ در این کلب بازی خواهد کرد.

رونالدو که پیش از این در کلب‌های یوانتوس ایتالیا و ریال مادرید اسپانیا بازی کرده است، پیش از پیوستن به النصر پایان پرتنشی با مانچستر یونایتد داشت.

کریستیانو رونالدو همچنان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ را با تلخی تمام ترک کرد و حذف پرتگال از دور یک هشتم این جام رویای ثبت قهرمانی جام جهانی را در کارنامهٔ ورزشی رونالدو همچنان رویا باقی گذاشت.

XS
SM
MD
LG