لینک های دسترسی

Breaking News

زن امریکایی که نواسه‌اش را در بطن خود پرورش داد


دختر یا نواسه؛ هر کسی که باشد، جولی لفینگ، زن ۵۱ سالۀ امریکایی به تاریخ دوم نومبر فرزندی برای دختر ۲۹ ساله‌اش به دنیا ‌آورد.

بریانا لاکوود، دختر خانم لفینگ و مادر بیولوژیکی این نوزاد عکس‌هایی از مادر باردار و دختر نوزادش را با شرح این بارداری عجیب در انستاگرام نشر کرد و به سرعت این خبر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

بریانا به دلیل مشکلات صحی قادر به باردار شدن و پرورش جنین در بطن خود نیست. او که برای سال‌های متعدد در عطش نداشتن فرزند می‌سوخت، چندین بارداری مشکل و ناموفق را تجربه کرد.

چون داکتران به بریانا گفته بودند که جدار رحم وی زیاد صدمه دیده است، دیگر باردار و صاحب فرزند شده نمی‌تواند، از اینرو خانم لفینگ تخمۀ دخترش را که توسط سپرم دامادش در لابراتوار القاح شده بود، در بطن خود پرورش داد.

به دلیل اینکه زنان یا مادران میزبان تخمه‌های القاح شده در لابراتوار نباید بالاتر از ۴۰ سال عمر داشته باشند، داکتران در ابتدا پیشنهاد خانم لفینگ را برای پرورش نواسه‌اش نمی‌پذیرفتند، اما سرانجام به اصرار این خانواده سرفرود آوردند.

بر اساس آمار مرکز وقایه و کنترول امراض امریکا ، حدود ۱۲ درصد زنان متاهل بین ۱۵ تا ۴۴ سال در ایالات متحده به مشکل باردار شده یا هم به دلایل مختلف صحی، پیش از تکمیل شدن بارداری جنین را از دست می‌دهند.

بریانا که به خاطر نازایی رنج فراوان کشیده است، در پست‌های متعدد انستاگرام ضمن سپاسگزاری از فداکاری مادرش گفته است که قربانی وی برای پرکرد آغوش دخترش توصیف ناپذیر است.

با پخش گستردۀ این پست‌های انستاگرام، هزاران کاربر این شبکه در زیر عکس‌های صفحۀ بریانا، از احساسات این خانواده و از عاطفۀ خانم لفینگ نسبت به دخترش ستایش کرده اند.

XS
SM
MD
LG