لینک های دسترسی

Breaking News

کشته شدن یک کارمند زن دفتر یوناما درکندهار


خانم تورپیکی ۱۲ سال بدینسو در بخش جندر در دفتر ولایتی یوناما درولایت قندهار می کرد
خانم تورپیکی ۱۲ سال بدینسو در بخش جندر در دفتر ولایتی یوناما درولایت قندهار می کرد

مقامات محلی ولایت کندهار می گویند که یک کارمند زن افغان، در دفتر یوناما، درشهر کندهار امروز ازسوی افراد ناشناس به قتل رسیده است.

مقامات محلی ولایت کندهار می گویند که یک کارمند زن افغان، در دفتر هیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان یوناما، درولایت کندهار ازسوی افراد ناشناس به قتل رسیده است.

این مقامات تأیید کردند که افراد مسلح ناشناس، سوار برموترسایکل، صبح امروز درمسیر راه دفتر یوناما بر خانم تورپیکی الفت کارمند بخش جندر گلوله باری کرده اورا به قتل رساندند.

داکتر عبدالقیوم پخلا رییس صحت عامه ولایت کندهار به صدای امریکا گفت" خانم الفت ازاثر جراحت گلوله باری درمسیر راه شفاخانه میرویس قبل از رسیدن به این شفاخانه جان باخت".

صمیم خپلواک سخنگوی والی کندهار نیز به صدای امریکا گفت که خانم تورپیکی الفت در دفتر یوناما در قندهار کارمی کرد".

یک منبع در دفتر ملل متحد که نخواست نام از او ذکر شود گفت که خانم تورپیکی الفت۱۲ سال بدینسو در بخش جندر در دفتر ولایتی یوناما درولایت قندهار می کرد.

تا کنون هیچ گروپی مسئولیت این رویداد را بر عهده نگرفته است.

یوناما ازکشته شدن این کارمند زن ملل متحد درجنوب افغانستان، اظهار تأسف کرده است.

دفترهیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان " یوناما" به صدای امریکا گفت که این واقعه تحت بر رسی قرار دارد. همچنان دفتر یوناما به خانواده خانم الفت و کارمندان یوناما درقندهار ابراز همدردی کرده است.

  • 16x9 Image

    ظفر بامیانی

    ظفربامیانی از سال ۲۰۱۱ برای رادیو آشنا صدای امریکا با تهیه گزارش از ولایات بامیان، دایکندی و غزنی کار می کند. ظفر بامیانی از سال ۲۰۰۴ کار رسمی خبرنگاری را به حیث گزارشگر، گوینده خبر و تهیه کننده برنامه های فرهنگی با رادیوی محلی بامیان شروع کرد. ظفر مدت یک سال گزارشگر تلویزیون ملی در بامیان نیز بود. ظفر بامیانی فارغ التحصیل  رشته جامعه شناسی از پوهنتون بامیان است.

XS
SM
MD
LG