لینک های دسترسی

Breaking News

گارنیزیون کابل:امنیت کنسرت آریانا سعید در غازی استدیوم را تامین نمی‌توانیم


به مناسبت روز استقلال امروز بزرگترین بیرق افغانستان در تپه وزیراکبرخان کابل برافراشته شد.
به مناسبت روز استقلال امروز بزرگترین بیرق افغانستان در تپه وزیراکبرخان کابل برافراشته شد.

قومندانی عمومی گارنیزیون کابل می‌گوید که به دلایل امنیتی، برگزاری کنسرت آریانا سعید و برخی دیگر از آوازخوانان افغان به مناسبت روز استقلال افغانستان در غازی استدیوم کابل را تامین نمی‌توانند.

اما می‌افزایند که اگر بانو سعید و همکاران وی برای برگزاری کنسرت شان مکان دیگری را انتخاب ‌کنند، گارنیزیون کابل می‌تواند امنیت آنرا تامین کند.

کنسرت آریانا سعید و تعدادی دیگر از آوازخوانان افغان قرار بود روز شنبه، به مناسبت روز استقلال افغانستان در غازی استدیوم کابل برگزار شود.

جنرال افضل امان، سرپرست قومندانی عمومی گارنیزیون کابل، در صحبت با رادیو آشنا – صدای امریکا گفت آنان برای برگزارکنندگان کنسرت پیشنهاد کرده اند تا این کنسرت را در مکان مصؤون‌تر برگزار کنند.

جنرال امان، افزود "ما جلو کنسرت‌ها را نمی‌گیریم، فقط شما در جریان استید که در کابل متاسفانه عملیات‌های انتحاری و انفجارات از جانب دشمن صورت می‌گیرد. غازی استدیوم عجالتاً از نظر تهدیدات گنجایش این گپ‌ها را ندارد".

جنرال امان، تاکید ورزید که آنان برای برگزاری کنسرت ممانعت ایجاد نمی‌کنند.

آریانا سعید، در عمر کم هنری‌اش موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است. او از جمله هنرمندان انگشت شمار افغان است که تلاش می‌کند برای افراد فقیر و نادار جامعه کمک کند.

تکت‌های این کنسرت قبلأ به فروش رسیده است و علاقمندان بانو سعید برای فرا رسیدن زمان برگزاری این کنسرت لحظه شماری می‌کنند.

آریانا سعید، آوازخوان مطرح افغان، قبلاً در صحبت با صدای امریکا گفته بود که با وجود تهدیدات امنیتی کنسرت ۲۸ اسد را برگزار خواهد کرد.

او، همچنان وعده کرده بود که پول این کنسرت را به قربانیان رویداد میرزاولنگ کمک می‌کند.

مسوولان دفتر آریانا سیعدی در صحبت با رادیو آشنا – صدای امریکا گفتند در پیوند به پیشنهاد قومندانی عمومی گارنیزیون کابل، تا ناوقت جمعه دیدگاه شان را اعلام خواهند کرد.

آمادگی‌ها برای گرامیداشت از جشن استقلال افغانستان تحت تدابیر شدید امنیتی جریان دارد. امروز جمعه، یک روز قبل از جشن استقلال، ترتیبات سخت امنیتی از سوی نیروهای پولیس اتخاذ شده است.

افغان‌ها به روز شنبه مصادف با ۲۸ اسد نودهشتمین سالروز استرداد استقلال افغانستان را طی مراسم ویژه گرامیداشت می‌کنند.

XS
SM
MD
LG