لینک های دسترسی

Breaking News

اشواریارای بچن به کووید۱۹ مبتلا شد 


اشوریارای بچن، یکی از ستاره های معروف سینمای هند، به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده است.

راجیش توپی، وزیر صحت ایالت مهاراشترا هند امروز ۱۲ جولای (۲۲ سرطان) تایید کرد که خانم رای و دختر کوچک‌اش به این بیماری مبتلا شده اند.

روز گذشته مقامات از ابتلا ابیشیک بچن و امیتاب بچن به بیماری کووید۱۹ خبر داده بودند.

با آنهم هنوز واضح نیست که آیا خانم رای و دختراش در شفاخانه بستر شده اند یا نه اما مقامات از بستر شدن امیتاب بچن خبر داده اند.

ابیشیک بچن، همسر ایشواریا‌رای در صفحهٔ تویتراش نوشته است که او و پدراش، امیتاب بچن، به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده اند، اما علامات شان خیلی ضعیف است و فعلاً در شفاخانه بستری اند.

خانم بچن در سال ۱۹۹۴ برنده لقب ملکه زیبایی جهان شد و پس از آن در فلم‌های متعددی نقش بازی کرد و جوایز بی شماری را از آن خود کرده است.

براساس معلومات پوهتون جانس هاپکینز ایالات متحده، بیش از ۸۴۹ هزار نفر در هند به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده که از آن میان در حدود ۳۳ هزار نفر جان باخته اند.

کروناویروس برای نخستین بار در دسمبر ۲۰۱۹ میلادی در شهر ووهان ایالت هوبی چین شیوع یافت و به همه‌گیری مرگبار جهانی مبدل شد.

بر بنیاد آمار پوهنتون جانس هاپکینز ایالات متحده تا صبح یکشنبه ۱۲ جولای (۲۲ سرطان) این ویروس در سراسر جهان جان بیش از ۵۶۵ هزار نفر را گرفته و بیش از ۱۲ میلیون و ۷۳۹ هزار نفر به آن مبتلا شده اند.

XS
SM
MD
LG