لینک های دسترسی

Breaking News

پیروزی پر گول عراق و عربستان سعودی در جام فوتبال آسیا


بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان سعودی
بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان سعودی

سومین روز رقابت های فوتبال ملت های آسیا، شاهد بازی های پر گول بود.

تیم عراق با یک رقابت تماشایی و پر گول، تیم ویتنام را با نتیجۀ ۳-۲ شکست داد. تیم ویتنام خلاف انتظار برخی کارشناسان فوتبال، بازی چشمگیری را به نمایش گذاشت.

ویتنامی ها، در دقیقۀ ۲۴ بازی نخستین بار دروازۀ عراق را با یک گول خودی باز کردند، اما دیری نگذشت که علی بازیکن عراقی در دقیقۀ ۳۵ بازی، نتیجه را ۱-۱ ساخت.

به نظر می رسید که ویتنامی ها حاضر نبودند به سادگی از پیروزی دست بکشند؛ دومین گول ویتنام در دقیقۀ ۴۲ بازی توسط کونگ فویونگ وارد دروازۀ عراق شد و نتیجه را ۲-۱ ساخت.

نیمۀ نخست بازی با همین نتیجه پایان یافت اما عراقی ها در دقیقۀ ۶۰ بازی، نتیجه را مساوی ساختند و در حالیکه دقایقی چند به ختم این رقابت مانده بود، عدنان مهاجم خط میانۀ عراق در دقیقۀ ۹۰ بازی، سومین گول رقابت را با یک ضربۀ آزاد دیدنی وارد دروازۀ ویتنام کرد.

در دومین رقابت روز سه شنبه جام فوتبال ملت های آسیا، تیم های عربستان سعودی و کوریای شمالی به مصاف هم رفتند که در آن بازی، تیم عربستان با نتیجۀ پر گول ۴-۰ به پیروزی رسید.

گول های عربستان در دقایق ۲۸، ۳۷، ۷۰ و ۸۷ بازی وارد دروازۀ تیم کوریای شمالی شد.

تیم عراق با پیروزی در برابر ویتنام، در گروه "د" جایگاه دوم را دارد و ایران با پیروزی پر گول روز دوشنبه در برابر یمن صدرنشین این گروه است.

عربستان سعودی در گروه E که با تیم های کوریای شمالی، لبنان و قطر هم بازی می باشد، با سه امتیاز در برابر کوریایی ها، صدرنشین است و قرار است روز چهارشنبه لبنان و قطر به مصاف هم بروند.

انتظار می رود روز چهارشنبه برعلاوۀ تیم های قطر و لبنان، جاپان – ترکمنستان و ازبکستان – عمان نیز از گروه F به مصاف هم بروند.

XS
SM
MD
LG