لینک های دسترسی

Breaking News

راهیابی تیم های اردن، چین و کوریای جنوبی به دور حذفی جام آسیا


بازیکنان تیم ملی فوتبال آسترالیا در رقابت با فلسطین
بازیکنان تیم ملی فوتبال آسترالیا در رقابت با فلسطین

تیم های اردن، چین و کوریای جنوبی پس از دو رقابت گروهی به دور حذفی جام ملت های آسیا راه یافتند.

تیم آسترالیا که در رقابت نخست گروهی طعم شکست را چشیده بود، برای حضور در جام به پیروزی روز جمعه در برابر فلسطین بی نهایت ضرورت داشت.

گول های آسترالیا با وجود تلاش خط مدافع فلسطین در دقایق ۱۸، ۲۰ و ۹۰ بازی وارد دروازه شد.

در دو رقابت دیگر روز جمعه تیم های چین و کوریای جنوبی توانستند به سه سه امتیاز دست یابند.

در رقابت که میان چین و فلیپین برگزار شد، چینی ها تا دقایق ۴۰ بازی نتوانسته بودند دروازۀ فلیپین را باز کنند. نخستین گول سرخ پوشان چین با یک ضربۀ زیبا از محوطۀ خط جزای تیم فلیپین توسط فوو لای، بازیکن شماره هفت چین به ثمر رسید که همین بازیکن در دقیقۀ ۶۶ بازی نیز با یک ضربۀ زیبای اکروباتیک آمده از ضربۀ آزاد، دومین گول تیمش را وارد دروازۀ فلیپین کرد.

سومین گول چین در دقیقۀ ۸۰ بازی وارد دروازۀ فلیپین شد و پیروزی چینی ها را یقینی ساخت. چین در گروه ج، با دو پیروزی و شش امتیاز راهی دور حذفی جام شد.

تیم کوریای جنوبی نیز با دومین پیروزی که روز جمعه پس از رقابت با قرغیزستان کسب کرد، با شش امتیاز جایگاه خود را در دور حذفی جام ملت های آسیا یقینی ساخت. کوریایی ها با تنها گولی که در دقیقۀ ۴۱ بازی توسط کیم مین جی به ثمر رسید، شش امتیازه شدند.

تیم آسترالیا، مدافع لقب قهرمانی جام ملت های آسیا با یک باخت و یک پیروزی سه امتیاز دارد و سوریه با آسترالیا، اردن و فلیپین هم گروه می باشد، فرصت دارد که با پیروزی در برابر آسترالیا بتواند با چهار امتیاز راهی دور حذفی جام شود.

تیم امارات متحدۀ عرب با چهار امتیاز، هند و تایلند با سه سه امتیاز هنوز جایگاه شان را در دور حذفی یقینی نکرده اند.

رقابت های روز شنبه میان تیم های ویتنام – ایران، یمن – عراق و لبنان – عربستان سعودی برگزار خواهد شد که در آن پیروزی ایران، عراق و احتمالاً عربستان سعودی، مشخص می باشد.

XS
SM
MD
LG