لینک های دسترسی

Breaking News

نامزدی فرزند جنرال دوستم با دختر یک جنرال ترکی


باتور دوستم پسر بزرگ جنرال دوستم است
باتور دوستم پسر بزرگ جنرال دوستم است

باتور دوستم، پسر بزرگ عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری افغانستان، شام یکم جولای با دختر یکی از جنرالان ارشد ترکیه در انقره نامزد شد، رویدادی که پای شمار زیاد چهره های سیاسی افغانستان را به ترکیه کشاند.

کارگر نوراوغلی، یکی از نزدیکان آقای دوستم، گفت که نامزدی باتور دوستم از پیوند فرزندان شماری از رجال سیاسی در افغانستان متفاوت بود و اساس آن مصلحت سیاسی نه، بلکه ارجگذاری به محبت دو جوان می‌باشد.

آقای نوراوغلی در مصاحبه با صدای امریکا گفت که نامزد باتور دوستم، بلیس نام داشته و دختر مصطفی چولاک، جنرال ترکی، است. جنرال چولاک زمانی در چوکات قوای آیساف در افغانستان نیز ایفای وظیفه کرده است.

در این مصاحبه آقای نوراوغلی به شرح برخی رویداد‌های دیگری نیز پرداخته است که به گفتۀ وی اتفاقاً همزمان با مراسم نامزدی باتور دوستم در ترکیه به وقوع پیوسته است. آقای نور در ابتدا در مورد ازدواج‌ها و شمار فرزندان عبدالرشید دوستم معلومات داد.

please wait

No media source currently available

0:00 0:05:55 0:00

  • 16x9 Image

    نجیب‌الله احمدیار

    نجیب‌الله احمدیار کار با رسانه‌ها را در سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرد و از سال ۲۰۰۹ به اینسو در صدای امریکا به صفت ویراستار، نویسنده و مجری برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و دیجیتلی کار می‌کند. 

XS
SM
MD
LG