لینک های دسترسی

Breaking News

چهره‌های مشهور جهان که به کروناویروس مبتلا شده اند


با گسترش کروناویروس در جهان، شماری از چهره‌های مشهور دنیای هنر و سرگرمی‌ نیز از این همه‌گیری مصوون نمانده و هر روز موارد جدیدی از ابتلای آنان در شبکه‌های اجتماعی گزارش می شود.

نخستین مورد ابتلا به کروناویروس که در شبکه‌های اجتماعی با واکنش گسترده‌ همراه شد، خبر ابتلای تام هنکس و همسرش ریتا ویلسن، زوج هنرپیشۀ امریکایی بود.

تام هنکس و ریتا ویلسن
تام هنکس و ریتا ویلسن

دیوید براین، نوازنده کیبورد بان جووی، که پس از مثبت بودن نتیجۀ آزمایش کروناویروس، خود را در آسترالیا قرنطین کرده است.

ادریس البا، بازیگر بریتانیایی نیز چند روز پیش گفته بود که به کروناویروس مبتلا شده است. او به تازگی در یک پیام گفته است که حالش خوب است و فعلا هیچ علایم بیماری در او دیده نشده است ولی در قرنطین به سر می‌برد.

دبی میزار، هنر پیشۀ امریکایی روز شنبه در یک پیام در انستاگرام نوشت که به کروناویروس مبتلا شده است. او گفته است که هفته پس از اینکه همسر و دخترانش تب، درد اعضا و سرفه داشتند، او نیز مریض شد و معلوم شد که به کروناویروس مبتلا شده است.

کریستوفر هیویو، هنرپیشۀ نارویجی که به خاطر ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت شهرت کسب کرده، نیز گفته است که نتیجۀ تست کووید۱۹ او مثبت برآمده و با خانواده‌اش در قرنطین به سر می‌برد.

اندی کوهن، چهرۀ مشهور تلویزیونی امریکایی نیز چند روز پیش خبر داد که به کروناویروس مبتلا شده است. برنامۀ پربینندۀ "ببینید چی می‌شود" که آن را آقای کوهن میزبانی می‌کنند، تا زمان شفایابی وی از نشر باز مانده است.

کولتون اندروود، ستارۀ فوتبال امریکا و چهرۀ تلویزیونی نیز در یک پیام انستاگرام نگاشته است که به کروناویروس مبتلا شده است. او از مردم خواسته است که این بیماری را جدی بگیرند.

هاروی وینستاین، چهرۀ جنجالی هالیوود که به خاطر چندین مورد آزار و اذیت جنسی زنان به ۲۳ سال زندان محکوم شده است، نیز به کروناویروس مبتلا شده است. او هم اکنون در زندان ریکر آیلند نیویارک زندانی است.

هاروی وینستین
هاروی وینستین

بر اساس تازه‌ترین آمار تا روز دوشنبه ۲۳ مارچ (چهارم حمل) شمار مبتلایان به کروناویروس در جهان به بیش از ۳۶۷ هزار نفر و مرگ و میر ناشی از این ویروس کشنده نیز به حدود ۱۶۱۰۰ رسیده است.

XS
SM
MD
LG