لینک های دسترسی

Breaking News

چین گدی‌های هوشمند سکس به بازار عرضه کرد


بیش از یک میلیون نفر در صنعت ۶.۶ میلیارد دالری تولید ابزار جنسی در چین مصروف کار است
بیش از یک میلیون نفر در صنعت ۶.۶ میلیارد دالری تولید ابزار جنسی در چین مصروف کار است

شرکت اگزدال چین گدی‌های هوشمندی را تولید کرده است که هم وسیلۀ سکس و مقاربت جنسی برای مردان بوده و هم قادر به حرف زدن است و رفیق و همدم آنان بوده می‌تواند.

دلیل این اقدام شرکت اگزدال، افزایش شمار سالمندان به ویژه مردان سالمند در چین است، کشوریکه به دلیل سال‌ها پالیسی "یک کودک برای هر خانواده" و ارجحیت دادن خانواده ها به فرزند پسر، جمعیت مردان در آن ۳۳.۶ میلیون بیشتر از زنان است.

این شرکت همچنان در نظر دارد تا نسل‌های بعدی این گدی‌ها که "ژیاودای" نام دارد، زیباتر و بسیار شبیه انسان بوده و هوش مصنوعی داشته باشند و از آن برای رهانیدن مردان مجرد از تنهایی و نیز کمک به سالمندان دارای معلولیت کار گرفته شود.

وو شینگلیانگ، مسوول بازاریابی شرکت اگزدال، گفته است که این گدی‌های ساخته شده از سلیکان تنها برای سکس و مقاربت جنسی نبوده و به گفتۀ وی با آن می توان مشکلات بزرگ اجتماعی را در چین حل کرد.

آقای وو که مشتریان وی جوانان مجرد و حتا مردان متاهل نیز است به به خبرگزاری فرانسه گفت "آنها را طوری طراحی می‌کنیم تا بتوانند با مفهوم صحبت کرده و در امور خانه همکاری کنند و حتا تدریجاً به صفت دستیار طبی یا پیش خدمت استفاده شوند".

ژیاودای که تنها برای سکس استفاده می‌شود حدود ۴۰۰ دالر امریکایی قیمت دارد اما از محصول دیگر آن که حدود ۴۰۰۰ دالر امریکایی قیمت دارد، از طریق وای فای به تلیفون وصل شده و شبیه اپلیکیشن سری آیفون عمل می‌کند، برای خاموش و روشن کردن همه لوازم منزل که به وای فای وصل اند، می‌توان استفاده کرد.

شرکت اگزدال در سال ۲۰۰۹ فقط ده گدی ژیاودای تولید کرده بود، اما اکنون فرمایشات آن به ۴۰۰ گدی در ماه رسیده است و وزن، چهره، رنگ جلد، مو، قوام بدن و تمام مشخصات هر گدی به هر گونۀ که مشتری فرمایش داده باشد، ساخته شده می تواند.

تخمین زده می شود که چین حدود ۸۰ درصد ابزار سکس را در جهان تولید کرده و بیش از یک میلیون نفر در این صنعت ۶.۶ میلیارد دالری در چین اشتغال دارد.

XS
SM
MD
LG