لینک های دسترسی

Breaking News

ادعای برخورد مسلحانه میان رییس و اعضای شورای ولایتی هرات


برخی از اعضای شورای ولایتی هرات ادعا دارند که در نتیجۀ درگیری مسلحانه در داخل محوطه این شورا، چندین نفر به شمول برخی از اعضای این شورا زخمی شده اند.

نجیب الله محبی، عضو شورای ولایتی هرات روز شنبه (۲۵ جوزا) به صدای امریکا گفت که این درگیری ظهر امروز پس از یک مشاجره لفظی میان کامران علیزایی، رییس شورای ولایتی و غلام حبیب هاشمی، یکی از اعضای این شورا اتفاق افتاده است.

هرچند تا اکنون دلیل این درگیری مسلحانه در داخل شورای ولایتی هرات روشن نیست اما نجیب الله محبی ادعا کرد که در این درگیری عبدالرحمان مرادی و نور احمد حیدری، دو عضو این شورا زخمی شده اند.

نور احمد حیدری، عضو دیگر شورای ولایتی هرات که در این درگیری زخمی شده ادعا کرد که نگهبانان آقای علیزایی، بر غلام ‌حبیب هاشمی، عبدالرحمان مرادی، وکیل ‌احمد کروخی و احمد سردار بهادری حمله کرده و آنان در این درگیری زخمی شده اند.

پس از این برخورد مسلحانه، جاده‌های منتهی به ساختمان شورای ولایتی هرات توسط نیروهای امنیتی مسدود شده است.

هم اکنون عبدالقیوم رحیمی، والی هرات و نورالله قادری، فرمانده قول اردوی ۲۰۷ ظفر به مقر شورای ولایتی رفته و در حال گفتگو با کامران علیزایی رییس این شورا اند.

با تلاش‌های مکرر خبرنگار صدای امریکا در هرات، کامران علیزایی، رییس شورای ولایتی هرات حاضر به گفتگو در این باره نشده و نیز در مورد ادعاهای اعضای این شورا تا اکنون چیزی نگفته است.

XS
SM
MD
LG