لینک های دسترسی

Breaking News

پایان بحران رهبری در مجلس نمایندگان کانگرس امریکا


انتظار می رود که بحران یک ماهه رهبری در مجلس نمایندگان با انتخاب پال راین از حزب جمهوریخواه منحیث رئیس مجلس خاتمه یابد. راین جانشین جان بینر می گردد که ماه قبل استعفایش را پس از سالها تلاش های غالبا بی نتیجه برای متحد ساختن انشعاب موجود در داخل جمهوریخواهان استعفا داد.

راین می تواند اولین رئیس بی میل و علاقه مجلس نمایندگان در تاریخ مدرن امریکا باشد. او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲، به حیث معاون مت رامنی کاندید بود.

کار در کانگرس برای راین چیز تازه نیست. او در سال ۲۰۱۳ در تدوین سند مالی که مصارف دولت را تا امروز محدود ساخته است سهیم بود.

جان بینر حمایتش را از راین ابراز داشت و گفت راین انتخاب عالی است" فکر می کنم پاول راین رئیس عالی خواهد بود. او سخت کوش، زیرک و با تمام شاخه های حزب روابط خوبی دارد."

راین گفته است تنها در صورتی بحیث رئیس مجلس نمایندگان اجرای وظیفه می کند که جمهوریخواهان متحدانه عقب وی بایستند.

اتحاد حزب جمهوریخواه بصورت عاجل با رای گیری روی موضوعاتی مثل بلند بردن سطح قرضه های دولت فدرال تا سوم ماه نوامبر و یا خطر مواجه شدن به عدم توانایی پرداخت قرضه، به آزمون قرار می گیرد " این موضوع برای اقتصاد و میزان مالیه مهم است، و در زندگی امریکاییان تاثیر مستقیم دارد. "

راین با همان شاخه محافظه کار افراطی جمهوریخواهان مواجه خواهد بود که به رهبری جان بینر با تقاضا های مخالفت با اجندای رئیس جمهور اوباما و توجه به کوچک ساختن تشکیلات حکومت باور دارند.

متحدین راین می گویند وی به اهداف چنین پالیسی باور دارد ، اما تحت فشار واقعیت های سیاسی فعلی قرار خواهد گرفت.

  • 16x9 Image

    نجیبه خلیل

    نجیبه خلیل از سال 2004 تا کنون منحیث گوینده و خبرنگار صدای امریکا اجرای وظیفه میکند. خلیل، لیسانس خود را در رشته ژورنالیزم و سپس فوق لیسانس خود را در رشته رادیو و تلویزیون از یونیورستی ویلیم پترسن در ایالت نیوجرسی بدست اورد. وی همچنان یک دیپلوم در رشته کمپیوتر پروگرامنگ را نیز از کالج برگن کمیونتی ایالت نیوجرسی اخذ نموده است.

XS
SM
MD
LG