لینک های دسترسی

Breaking News

مرگ و میر ناشی از کروناویروس در جهان به ۳۱۷۰۰ رسید


براساس معلومات پوهنتون جانس هاپکینز ایالات متحده، آمار مبتلایان به کروناویروس در جهان تا صبح یک‌شنبه ۲۹ مارچ (۱۰ حمل) به ۶۷۸۶۲۰ نفر رسید.

تا اکنون ۳۱۷۰۰ نفر پس از ابتلا به بیماری کووید ۱۹در سراسر جهان جان باخته‌ و بیش از ۱۴۲ هزار نفر دیگر صحت‌یاب شده اند.

ایالات متحده اکنون با ۱۲۴۶۸۶ مورد مثبت کروناویروس در صدر فهرست کشورهای جهان قرار گرفته است. شمار مرگ و میر ناشی از این ویروس در ایالات متحده به بیش از ۲۰۰۰ رسیده است.

در ایتالیا که بحران کروناویروس همچنان ادامه دارد، آمارمبتلایان به کروناویروس به ۹۲۴۷۲ نفر رسیده و مرگ و میر ناشی از آن به ۱۰۰۲۳رسیده است.

در چین جاییکه برای اولین بار کروناویروس شیوع کرد، تا حال ۸۲۰۶۱ نفر مبتلا شده و ۳۲۸۷ نفر جان باخته اند.

تعداد قربانیان کروناویروس در اسپانیا به ۵۹۸۲ نفر رسیده و شمار مبتلایان به ۷۳۲۳۵ نفر رسیده است. پارلمان اسپانیا به دولت اجازه داد تا شرایط سخت‌گیرانه در این کشور را تا ۱۱ ماه اپریل تمدید کند.

مقامات ایرانی امروز از مرگ ۱۲۳ نفر دیگر خبر دادند که به این حساب شمار مجموعی مرگ و میر ناشی از این ویروس در ایران به ۲۶۴۰ نفر رسیده است. اشمار مبتلایان کروناویروس در ایران به ۳۸۳۰۹ نفر افزایش یافته است.

در فرانسه نیز تا اکنون ۳۸۱۰۵ نفر به کروناویروس مبتلا شده و ۲۳۱۴ نفر جان باخته‌اند که گفته می شود بیشتر این قربانیان افراد بالای ۷۰ سال بوده‌ اند.

در بریتانیا شمار آخرین تلفات کروناویروس به ۱۰۱۹ نفر رسیده است و بیش از ۱۷۳۲۰ نفر به شمول بوریس جانسن، صدر اعظم این کشور به این ویروس مبتلا شده اند.

در آلمان ۵۸۲۴۷ نفر به کروناویروس مبتلا شده اند و ۴۵۵ نفر تا حال در اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

در افغانستان تا حال ۱۱۶ نفر به کروناویروس مبتلا شده و سه نفر دیگر از اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

XS
SM
MD
LG