لینک های دسترسی

Breaking News

کدام بازیکنان افغان به IPL پیشنهاد شده اند؟


محمد نبی و راشد خان دو ملی پوش کرکت افغانستان در بازی های لیگ برتر کرکت هند
محمد نبی و راشد خان دو ملی پوش کرکت افغانستان در بازی های لیگ برتر کرکت هند

مسوولین لیگ برتر کرکت هند پذیرفته اند که نام های بازیکنان افغان به آنان ارسال شده است.

راشد خان و محمد نبی عیسی خیل، در صدر فهرست ملی پوشان کرکت قرار دارد که در مزایده شامل می باشند. این دو بازیکن در رقابت های سال گذشتۀ آی پی ال نیز شرکت کرده و خوب درخشیده بودند.

عاطف مشعل، رئیس بورد کرکت افغانستان فهرست بازیکنان افغانستان را که غرض اشتراک در لیگ برتر کرکت هند به مزایده فرستاده شده به صدای امریکا ارسال کرده که در آن اصغرستانکزی، کپتان تیم ملی کرکت افغانستان نیز شامل می باشد.

افزون بر راشد خان، محمدنبی عیسی خیل و اصغرستانکزی، شاهپور زدران، نجیب زدران، مجیب زدران، شهزاد محمدی، شفیق الله شفق، سمیع الله شینواری، احسان جنب، ظاهر خان، گلبدین نایب و رحمت شاه زرمتی شامل می باشد.

سال گذشته نیز برعلاوۀ محمد نبی و راشد خان، نام های اصغرستانکزی، دولت زدران و شهزاد محمدی به مزایدۀ لیگ برتر کرکت هند گذاشته شده بود؛ اما، آنان انتخاب نگردیدند.

براساس گزارش رسانه های هندی، برگزار کنندگان آی پی ال، از گروه ملی پوشان کرکت افغان، تنها ده تن آنان را در فهرست مزایدۀ رقابت ها شامل ساخته اند.

گفته می شود که در میان آن ده بازیکن، نام دولت زدران نیز به چشم می خورد که در فهرست ارسالی بورد کرکت افغانستان به آی پی ال، شامل نمی باشد. در فهرست بازیکنان افغان که در روند مزایده شامل شده اند، براساس گزارش رسانه های هندی، نام سمیع الله شینواری، اصغرستانکزی و رحمت شاه وجود ندارد.

این نخستین بار است که نام شمار زیاد ملی پوشان کرکت افغانستان در فهرست مزایدۀ لیگ برتر کرکت هند شامل می گردند.

قرار است مزایدۀ لیگ برتر کرکت هند به تاریخ ۲۷ و ۲۸ جنوری برگزار شود. پیشبینی می شود که تیم های کرکت شامل در آی پی ال، راشدخان، سپینر ملی پوش افغان را با قیمت بلندی خریداری کنند.

XS
SM
MD
LG