لینک های دسترسی

Breaking News

افغانستان در رقابت سوم به آیرلند باخت


افغانستان "شیر و خط" را برد و تصمیم به بیتنگ گرفت.
افغانستان "شیر و خط" را برد و تصمیم به بیتنگ گرفت.

نتیجۀ نهایی جام یک روزۀ کریکت میان تیم های افغانستان و آیرلند، با برندۀ روز شنبه مشخص می گردد.

تیم افغانستان روز پنجشنبه در سومین رقابت یک روزۀ ۵۰ اووره در برابر آیرلند با تفاوت ۶ وکت شکست خورد و اکنون نیتجه ۱-۱ مساویست.

در رقابت امروز، اصغرستانکزی شیر و خط را برد و تصمیم به بیتنگ گرفت. تیم افغانستان در ۵۰ اوور داده شده با از دست دادن ۹ بازیکن به کسب ۲۳۶ دوش موفق شد.

بازیکنان خط نخست بیتنگ افغانستان آغاز خوبی داشتند و یکبار دیگر شهزاد محمدی توانست با کسب ۸۱ دوش کارکردگی چشمگیری به نمایش بگذارد.

محمد نبی عیسی خیل ۴۰ دوش، اصغرستانکزی ۳۳ و راشدخان با کسب ۲۴ دوش نقش عمده یی را در تعیین هدف ۲۳۷ دوش بازی کردند.

شهزاد محمدی و نبی عیسی خیل، هر دو توانستند در این رقابت ۱۵۰۰ دوش را در بازی های یک روزه ۵۰ اووره پوره کنند.

کارشناسان عرصۀ کریکت، تیم های ملی افغانستان و آیرلند را "تقریباً در یک سطح" می پندارند و می گویند که افغانستان در رقابت سومی خود نتوانست "هدف دشواری را تعیین کند."

آنان به این باور اند که کسب ۲۳۷ دوش برای تیمی مانند آیرلند آنهم در میدان خود شان دشوار نبود و به همین دلیل افغانستان سومین رقابت خود را باخت.

از جانب دیگر به باور مفسرین عرصۀ کریکت، اصغر ستانکزی به عنوان کپتان تیم ملی نتوانست در توقف مشارکت بازیکنان آیرلندی در وکت چهارم، موفق شود و دو بازیکن آیرلندی توانستند بیش از ۱۰۰ دوش کسب کنند و تیم شان را تا لبه پیروزی بکشانند.

در میان بالر های آیرلند مک کارتی و براین هر یک سه سه بازیکن افغانستان را از میدان خارج کردند.

آیرلندی ها زمانیکه به بیتنگ پرداختند، دو بازیکن نخست خود را در ابتدایی ترین اوور ها زمانی از دست دادند که تنها ۲۶ دوش کسب کرده بودند اما دیری نگذشت که جویس و براین با مشارکت بیش از ۱۰۰ دوش توانستند تیم آیرلند را از دومین شکست نجات دهند.

جویس به کسب ۱۰۵ دوش موفق شد و در کنار سترلنگ که توانست ۳۹ دوش کسب کند، تا اخیر در میدان باقی ماند. براین نیز با کسب ۷۵ دوش نقش عمده یی را در این پیروزی ادا کرد و در دومین رقابت تیم آیرلند را به پیروزی رساند.

در میان بالر های افغان حمید حسن ۲ بازیکن آیرلندی را از میدان خارج ساخت حالانکه محمد نبی و دولت ځدران هر کدام توانستند یک یک بازیکن تیم آیرلند را حذف کنند.

رقابت بعدی و سرنوشت ساز میان افغانستان و آیرلند روز شنبه شانزدهم جولای برگزار خواهد شد که برنده ای رقابت پیروز این تورنمنت خواهد بود.

XS
SM
MD
LG