لینک های دسترسی

Breaking News

زن گمشدۀ اندونیزیایی از شکم مار پیدا شد


عکس از آرشیف صدای امریکا
عکس از آرشیف صدای امریکا

پولیس اندونیزیا روز شنبه گفت که یک زن اندونیزیایی که ناپدید شده بود، در شکم یک مار غول پیکر موسوم به پایتون یا Python پیدا شد.

پولیس اندونیزیا گفته است که این مار بزرگ در نزدیکی همان محلی قبضه شد که یک روز قبل از آن، وا تیبا، زن ۵۴ ساله اندونیزیایی، زمانیکه از باغچۀ سبزیجات خود مواظبت می کرد، ناپدید شد.

به گفتۀ پولیس، مردم قریۀ "پیرسایپن لاویلا" واقع در جزیرۀ مونا روز جمعه این مار بزرگ را که هفت متر طول داشت، پس از آن به قبضه آوردند که متوجه شکم پندیدۀ مار شدند. مردم این منطقه پس از کشتن مار، شکم اش پاره کردند و زن بلعیده شده را، بیرون آوردند.

همکا، رئیس پولیس این منطقه، گفته است که "مردم مشکوک شدند که مار احتمالاً آن زن را بلعیده است. روی همین دلیل، آنان مار را کشتند. شکم مار را باز کردند و آن زن در شکم مار پیدا شد."

پس از آنکه این زن ۵۴ سالۀ اندونیزیایی روز پنجشنبه از باغچۀ سبزیجات اش به خانه بر نگشت، حدود ۱۰۰ نفر از خویشاوندان و مردم آن قریه به جستجوی وی بر آمدند.

پولیس گفته است که یافته های ابتدایی آنان نشان می دهد که این مار غول پیکر، نخست سر قربانی اش را بلعیده، اما بدنش سالم مانده است.

پولیس گفته است، باغچه سبزیجات آن زن در منطقۀ پر از صخره و مغاره ها واقع شده است که محل بود و باش مار ها شناخته می شود.

این نوع مار غول پیکر که به نام پایتون یا Pythons مسمی است، اکثراً در اندونیزیا و فلیپین پیدا می شود.

اکثر این نوع مار ها، کم از کم شش متر طول دارند. در اغلب موارد، این نوع مار ها بر حیوانات نسبتاً کوچک حمله ور می شود و به ندرت انسان را بلعیده اند.

XS
SM
MD
LG