لینک های دسترسی

Breaking News

معرفی دانلد ترمپ منحیث نامزد ریاست جمهوری امریکا


دانلد ترمپ شب گذشته گفت که در انتخابات برنده خواهد شد
دانلد ترمپ شب گذشته گفت که در انتخابات برنده خواهد شد

عنوان بحث روز دوم حزب جمهوری خواهان "امریکا را دوباره به کار بیاندازید" است.

قرار است امروز در نشست ملی حزب جمهوری خواه، دانلد ترمپ منحث نامزد این حزب برای ریاست جمهوری ایالات متحده و مایک پینس والی ایالت اندیانا منحیث معاون آقای ترمپ معرفی شود.

سر و صدا های روز گذشته در این نشست بر ضد نامزدی آقای ترمپ و در نهایت رد پیشنهاد آزاد سازی نمایندگان انتخاباتی از قید رای دادن حتمی،‌ احتمال نامزد شدن آقای ترمپ را افزایش داد.

سخنران مسلمان

قرار است در نشست امروز ساجد ترار بنیانگذار نهاد "مسلمانان امریکایی برای ترمپ" نیایش و دعا خوانی کند که گفته میشود برای کاستن شدت انتقادات بر موقف آقای ترمپ در مقابل مسلمانان اقدامی خوبی خواهد بود.

این در حالیست دیروز یک انجمن مسلمانان امریکایی در شهر کلیفلند با راه اندازی یک کنفرانس خبری از موقف آقای ترمپ و برخی از نمایندگان حزب جمهوری خواه در مقابل مسلمانان انتقاد کرد.

نیهاد اواد مدیر اجرایی این انجمن گفت که حزب جمهوری خواه از دیری به اینسو از هراس منحیث وسیله ایجاد فاصله میان مسلمانان امریکایی و سایر امریکاییان استفاده کرده است. او افزود که چنین تعصب دینی "ما را منحیث یک ملت صدمه میزند".

در نشست امروز پال راین رییس مجلس نمایندگان و مچ مکانل رهبر اکثریت مجلس سنا از حزب جمهوری خواه نیز سخنرانی خواهند که تمرکز بحث در مورد اشتغال و کار و بار در ایالات متحده خواهد بود اما دانلد ترمپ در محراق توجه سخنرانان قرار خواهد داشت.

سخنرانی میلانیا ترمپ

میلانیا ترمپ همسر دانلد ترمپ شب گذشته در جمع هزاران نفر سخنرانی کرد و این سخنرانی خانم ترمپ با کف زدن ها و استقبال هزاران نفر همراه بود.

اما این همه زمانی مورد انتقاد قرار گرفت که مشابهت ها میان سخنرانی خانم ترمپ و سخنرانی سال ۲۰۰۸ میشل اوباما همسر باراک اوباما رییس جمهور ایالات متحده از سوی برخی از رسانه ها برجسته شد.

ویدیو های از سخنرانی خانم اوباما در جریان نشست ملی حزب دموکرات و سخنرانی شب گذشته خانم ترمپ در رسانه های اجتماعی به ویژه دست به دست شد.

جیسن میلر مشاور ارشد اطلاعات ستاد دانلد ترمپ در تویتر پیامی نشر کرده و گفته است که نویسندگان سخنرانی خانم ترمپ بخش های الهام بخش زندگی او را برجسته ساختند که بازتاب دهنده طرز تفکر خودش است.

اما خان ترمپ صبح دیروز پیش از سخنرانی به رسانه ها گفته بود که متن سخرانی هایش را خودش مینویسد.

رسانه ها، خانم ترمپ را به سرقت ادبی متهم کرده اند.

XS
SM
MD
LG