لینک های دسترسی

Breaking News

"در سال جاری ۱۱۵ قضیه وابسته به قاچاقبران مواد مخدر بررسی شده است"


"در سال جاری ۱۱۵ قضیه وابسته به قاچاقبران مواد مخدر بررسی شده است"
"در سال جاری ۱۱۵ قضیه وابسته به قاچاقبران مواد مخدر بررسی شده است"

مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر افغانستان میگوید، در جریان سه ماه اول سال جاری، یکصد و پانزده قضیه وابسته به قاچاقبران مواد مخدر را مورد بررسی قرار داده و به محاکم سپرده شده است.

نور حبیب جلال، رئیس مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر که به عنوان سارنوالی مبارزه با مواد مخدر نیز شناخته میشود، امروز در کابل گفت، در جریان ماه های حمل، ثور و جوزای امسال، یکصد و سی و چهار تن از قاچاقبران مواد مخدر به شمول دو تن از زنان بازداشت گردیده اند.

به گفته وی، یک جنرال قوای سرحدی پولیس در غرب افغانستان و سه تن از افسران پولیس نیز در ارتباط به قضایای مواد مخدر و همکاری با قاچاقبران بازداشت گردیده و محاکمه شده اند.

به گفته رئیس مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر افغانستان، بیشتر قضایای وابسته به فعالیت های قاچاقبران مواد مخدر از ولایات هلمند، هرات، فراه ، نیمروز و قندهار است.

مقامات مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر افغانستان میگویند که نسبت به سه ماه نخست سال گذشته، سه ماه اول امسال، میزان بررسی دوسیه های وابسته به قاچاقبران سی و سه درصد افزایش یافته است.

رئیس مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر افغانستان گفت که در جریان سه ماه اول سال یک گروه بزرگی از قاچاقبران مواد مخدر را که پنج تن تریاک و هشت صد و نود کیلو گرام چرس با خود داشتند، مورد تعقیب قرار داده است.

XS
SM
MD
LG