لینک های دسترسی

Breaking News

مربی مصر: صلاح در رقابت با یوروگوای حضور خواهد یافت


محمد صلاح، مهاجم تیم ملی فوتبال مصر
محمد صلاح، مهاجم تیم ملی فوتبال مصر

محمد صلاح، مهاجم تیم ملی فوتبال مصر، برای حضور در نخستین رقابت جام جهانی ۲۰۱۸ با یوروگوای آماده است. هیکتور کوپر، مربی تیم ملی مصر روز پنجشنبه گفت که ۱۰۰ درصد صلاح در رقابت شرکت می کند.

آقای کوپر گفت "صلاح در واقع از وضعیت خوبی برخوردار است و بسیار به زودی صحت یاب شده است. وضعیت صحی و توانمندی او را در تمرین روز پنجشنبه می بینیم. تقریباً ۱۰۰ درصد برایتان اطمینان داده می توانیم که صلاح در رقابت با یوروگوای حضور خواهد یافت."

مربی ارژنتاینی مصر تاکید کرد که خطر احتمالی را در یک رقابت فوتبال نمی توانیم نادیده بگیریم و اگر ببینیم کدام مشکلی وجود دارد تلاش خواهیم کرد آن را حل کنیم.

محمد صلاح که در لیگ برتر فوتبال انگلستان ۳۲ گول به نفع تیم لیورپول به ثمر رسانید و تیم های لیگ قهرمانان اروپا نیز از گول های او در امان نماند، در یک کشمکش با مدافع تیم ریال مادرید از ناحیۀ شانه مصدوم شد و این نگرانی را ایجاد کرد که ممکن در جام جهانی نتواند بدرخشد.

هواداران تیم ملی فوتبال مصر پس از مصدوم شدن صلاح نگران شدند که ممکن با عدم حضور این مهاجم کلیدی تیم فوتبال مصر، حضور مصر پس از ۲۸ سال در جام جهانی با مشکلات مواجه گردد و تیم نتواند به شکل شاید و باید آن در جام جهانی فوتبال روسیه حضور یابد.

مصر نخستین رقابت جام جهانی را با یوروگوای انجام خواهد داد. مبصرین به این باور اند که با توجه با ساختار و توانمندی تیم های گروه الف، ممکن پس از یوروگوای، مصر و روسیه مدعیان صعود به دور بعدی جام جهانی روسیه باشند.

XS
SM
MD
LG