لینک های دسترسی

Breaking News

جام فوتبال ملت‌های اروپا؛ صعود انگلستان و اسپانیا


دومین روز دور حذفی جام فوتبال ملت‌های اروپا، روز یکشنبه ۳۰ جون (۱۰ سرطان)‌ با رقابت تیم‌های انگلستان - سلواکیا و اسپانیا - گرجستان پیگیری شد.

در این دو رقابت پرهیجان، تیم‌های نامدار و مدعیان این جام، انگلستان و اسپانیا، نه تنها نخست عقب افتادند، بلکه در رقابت انگلستان با سلواکیا، تیم پر ستارهٔ انگلستان تا پرتگاه حذف از جام نیز قرار گرفت.

شرانز بازیکن تیم فوتبال سلواکیا توانست در دقیقهٔ ۲۵ نیمهٔ نخست بازی دروازهٔ انگلستان را باز کند و خط مدافع گرجستان، نتیجهٔ یک مقابل صفر را تا دقیقهٔ ۹۶ بازی حفظ کرد. اما گول اکروباتیک بلینگهم، مهاجم شماره ۱۰ انگلستان نتیجه را مساوی ساخت.

گول دوم تیم فوتبال انگلستان در آغازین دقایق نیمهٔ نخست اضافی بازی با ضربه سر توسط هریکن کپتان تیم انگلستان وارد دروازهٔ سلواکیا شد.

انگلیس‌ها این بازی را ۲-۱ پیروز شدند و قرار است در دور یک بر چهار، به مصاف سویس بروند.

رقابت اسپانیا و گرجستان

در رقابت دوم روز یکشنبه، تیم اسپانیا در یک بازی پر گول تیم گرجستان را ۴-۱ شکست داد.

گرجستانی‌ها نخست با یک گول خودی اسپانیا به برتری ۱-۰ دست یافتند، اما این نتیجه پایدار نماند و اسپانیایی‌ها در دقایق ۳۹، ۵۱، ۷۵ و ۸۳ بازی چهار بار دروازهٔ گرجستان را باز کردند.

گول های اسپانیا را رودری، رویز، ویلیمز و اولمو به ثمر رسانیدند و گول خودی اسپانیا نیز توسط لی نورماند، مدافع اسپانیا وارد دروازه شد.

اسپانیا در دور بعدی حذفی روز جمعه در شهر شتوتگارد به مصاف آلمان خواهد رفت.

در ادامهٔ این رقابت‌ها روز دوشنبه اول جولای تیم‌های فرانسه - بلجیم و پرتگال سلوانیا به مصاف هم می‌روند.

گروه

XS
SM
MD
LG