لینک های دسترسی

Breaking News

فیفا شبکۀ نشراتی خود را راه اندازی می‌کند


فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرده است که شبکۀ دیجیتلی را راه اندازی می‌کند که در آن پخش مستقیم هزاران مسابقۀ فوتبال به علاقمندان فراهم شده و نیز ویدیوهای جام جهانی و سایر محتویات مربوط به فوتبال در آن قابل دسترس خواهد بود.

فیفا روز سه شنبه ۱۲ اپریل (۲۴ حمل) گفت که این شبکۀ نشراتی فیفا+ نام داشته و در سال ۲۰۲۲ بیش از ۴۰ هزار مسابقه، به شمول ۱۱ هزار رقابت فوتبال زنان در آن برای علاقمندان ورزش فوتبال قابل دسترس خواهد بود.

این نهاد جهانی فوتبال گفته است که پس از راه اندازی فیفا+، ماهانه ۱۴۰۰ مسابقه به گونۀ زنده در آن نشر شده و به سرعت شمار نشرات زندۀ آن افزایش خواهد یافت.

به گفتۀ مسوولان فیفا، تمام مسابقات جام‌های جهانی مردان و زنان در این شبکۀ دیجیتلی آرشیف شده است که بیش از ۲۰۰۰ ساعت می‌باشد.

افزون بر این، فیفا+ حاوی احصاییه‌ها، میزهای گرد و مستندها، به شمول یک مستند ۹۰ دقیقه‌ای در مورد رونالدینو، ستارۀ پیشین فوتبال برازیل می‌باشد.

فیفا در حالی شبکۀ نشراتی خود را راه اندازی می‌کند که، نتفلکس و امازون پرایم از قبل در زمینۀ محتویات ورزشی سرمایه‌گذاری هنگفت کرده اند.

فدراسیون فوتبال اروپا نیز در سال ۲۰۱۹ خدمات نشراتی شخصی خود، uefa.tv، را راه اندازی کرد که در آن نیز افزون بر صحنه‌های جالب و خلاصۀ رقابت‌های فوتبال، ویدیوهای زیادی آرشیف شده است.

XS
SM
MD
LG