لینک های دسترسی

Breaking News

سریال بازی تاج و تخت ریکارد جدید قایم کرد


نامزدان دریافت جوایز "امی" یا بهترین محصولات تلویزیونی اعلام شد و فصل پایانی سریال "بازی تاج و تخت" با ۳۲ نامزدی، ریکارد تاریخی قایم کرد.

پیش از این سریال "پولیس نیویارک، آبی" با داشتن ۲۶ نامزدی در سال ۱۹۹۴ ریکارد بیشترین نامزدی جایزۀ امی را به نام خود ثبت کرده بود.

کیت هرینگتون و امیلیا کلارک نامزدان بهترین بازیگران مرد و زن در بخش درامه اند.

اگر "بازی تاج و تخت" بار دیگر به عنوان بهترین سریال درام برگزیده شود، این چهارمین بار خواهد بود که برندۀ این جایزه شده و در کنار سریال‌های ماندگار چون "مردان دیوانه" یا "وست وینگ" ثبت تاریخ خواهد شد.

بازی تاج و تخت در هفت فصل گذشته با دریافت ۴۷ جایزه امی، بهترین سریال درام تاریخ محسوب می شود.

از نامزدان مهم دیگر می‌توان جوایز امسال امی می توان به جولیا لویس دریفیوس بازیگر و کمیدین مشهور امریکایی اشاره کرد که بار دیگر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در بخش کمیدی شده است.

او که برای بازی در نقش سلینا میر در سریال "ویپ" نامزد امی شده است، در صورت کسب این جایزه، صاحب ریکارد تاریخی شده و برای نهمین بار عنوان بهترین بازیگر زن را در جوایز امی کمایی می‌کند. دریفیوس به عنوان تهیه کننده ویپ نیز سه بار جایزۀ امی را گرفته است.

اعلام نام‌های نامزدان امسال موفقیت بزرگی برای شبکه اچ بی او بود که با ۱۳۷ نامزدی در ۲۳ برنامه مختلف از سایر رقیبان خود به ویژه شبکه نتفلیکس پیشی گرفت.

در این میان تعداد نامزدی های سریال های بازی تاج و تخت و ویپ، دو محصول اچ بی او،نقش مهمی در این موفقیت داشت.

این شبکه سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ فعالیت‌های خود از لحاظ تعداد نامزدی و جایزۀ امی، در برابر شبکۀ نتفلیکس شکست خورد.

نامزدان و برندگان جوایز امی را ۲۵ هزار عضو این اکادمی انتخاب می کنند. قرار است سی و دومین مراسم اهدای جوایز امی ۲۲ سپتمبر در لاس انجلس برگزار می‌شود.

XS
SM
MD
LG