لینک های دسترسی

Breaking News

رونمایی از کتاب جدید بوش؛ قدردانی از بانوی مهاجر افغان


جورج دبلیو بوش، رییس جمهور پیشین ایالات متحدۀ امریکا کتاب جدیدی را با موضوع مهاجرت که از مسایل مهم روز در ایالات متحدۀ امریکا است، تهیه کرده است.

آقای بوش در این کتاب ۴۳ اثر نقاشی اش را نیز گنجانیده است که ۴۳ مهاجر و شرح زندگی آنان را به خوانندگان این کتاب معرفی می‌کند.

شرح زندگی رویا محبوب، بانوی افغان و مدیر تیم روباتیک دختران افغان نیز بخشی از کتاب آقای بوش بوده و تصویر خانم محبوب در طرح روی جلد این کتاب نیز آمده است.

کتاب "یکی از میان بسیار: تصویر مهاجران امریکا" در دوم ماه مارچ سال ۲۰۲۱ بر روی قفسه کتابفروشی‌ها قرار خواهد گرفت.

جورج بوش در دوران ریاست جمهوری خود بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ نیز تاکید بر اهمیت دستاوردهای مهاجران در امریکا را، یکی از اولویت‌های خود قرار داده بود.

آقای بوش در مقدمه کتاب جدیدش مهاجرت را مسالۀ حزبی نه، بلکه موضوع به شدت امریکایی می‌داند که به باور وی مهاجران می‌توانند عامل ایجاد اتحاد باشند.

رییس جمهور پیشین ایالات متحده ابراز امیدواری کرده است که کتاب جدید وی توجه را به تاثیر مثبت مهاجران در ایالات متحدۀ امریکا جلب کند.

آقای بوش گفته است که این کتاب را با نقاشی شخصیت های موجود در آن که در "غنای فرهنگی، پایداری اقتصادی، الهام بخشی کار آفرینی و تجدید میهن‌پرستی" امریکا نقش دارند، در مدت ۱۸ ماه تکمیل کرده است.

جورج بوش پس از پایان دوران ریاست جمهوری‌اش به نقاشی و نگارش کتاب روی آورده است. کتاب خاطرات او تحت عنوان "لحظه‌های تصمیم‌گیری" بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته است.

کتاب دیگر وی زیر عنوان "۴۱" که بر زندگی پدرش، جورج هربرت واکر بوش، رییس جمهور پیشین ایالات متحده تمرکز دارد، نیز از کتاب‌های پرفروش در ایالات متحدۀ امریکا بوده است.

جرج دبلیو بوش قصد دارد بخشی از درآمد حاصل از فروش کتاب جدید خود را به سازمان‌هایی اهدا کند که به مهاجران کمک می‌کنندتا در امریکا مسکن گزین شده و زندگی نوی را آغاز کنند.

XS
SM
MD
LG