لینک های دسترسی

Breaking News

مادر آلمانی به جرم تجاوز جنسی به پسرش زندانی شد


یک زن آلمانی و همسرش به جرم تجاوز جنسی بر فرزند ۱۰ سالۀ این زن، فحشای اجباری، تهیه و تولید تصاویر و فلم سکس از وی و فروش آن در انترنت، زندانی شدند.

محکمۀ آلمان روز سه شنبه حکم کرد که شوهر این زن - پدر اندر کودک- به جرم ارتکاب ۲۱ مورد تجاوز جنسی و مادر این کودک به ارتکاب ۱۹ مورد تجاوز جنسی بر فرزندش، هر یک ۱۲ سال زندانی شوند.

محکمه از این زن ۴۸ ساله به خاطر حفظ محرمیت تنها به نام "برین" یاد کرده است. همچنان در حکم محکمه آمده است که همسر این زن "کریستیان" به دلیل اینکه پیشینۀ آزار جنسی کودکان را دارد، پس از تکمیل مدت حبس نیز زیر نظارت گرفته شود.

مقام‌های آلمانی گفته اند که این زن از سوابق جرمی و نیز تمایل شوهرش به"بچه بازی" آگاه بود. آندو که در اواخر ۲۰۱۴ با هم آشنا شده بودند در می ۲۰۱۵ با پیشکش کردن پول نقد به پسر این زن، به بهره برداری جنسی از وی آغاز کردند.

اتهامنامۀ این زوج همچنان حاکی است که آن دو به چهار نفر دیگر اجازۀ تجاوز جنسی بر این کودک را داده و از آنان در بدل تجاوز جنسی مکرر بر این کودک، مجموعاً ده هزار یورو دریافت کرده بودند.

زوج یاد شده و شش نفر دیگر در پیوند با قضیۀ این کودک در سپتامبر ۲۰۱۷ بازداشت شدند و مظنونان دیگر در محاکم جداگانه به کیفر رسیدند.

خبرگزاری اسوشیتدپرس گزارش داده است که تمام مدارک محکمه مستند بر اعترافات این زوج و نیز ویدیوهایی جریان سوء استفادۀ جنسی از کودک می باشد.

XS
SM
MD
LG