لینک های دسترسی

Breaking News

قهرمان فوتبال جهان در برابر پولند كوتاه آمد


نتيجه رقابت فوتبال ميان تيم هاى آلمان و پولند به تساوى ٠-٠ انجاميد.

ملى پوشان آلمان، قهرمان جام جهانى ٢٠١٤ برازيل در دومين رقابت گروهى خود در برابر پولند گير ماندند و نتوانستند خط دفاعى آن تيم را بشكنند.

آلمانى ها ابتدا خونسردانه بازى را آغاز كردند و بيشتر كنترول توپ را با تفاوت ٦٧ - ٣٣ درصد در اختيار داشتند.

اما زمانى كه نيمه دوم به دقايق آخر خود نزديك مى شد و سفيدپوشان آلمان در تلاش بازكردن دروازه تيم پولند بودند، ديگر طورى مى نمود كه دير شده و تقريباً تمام بازيكنان تيم پولند در خط دفاع قرار گرفته بودند.

مبصرين فوتبال مى گويند "وقتى تمام اعضاى يك تيم براى به ثمر رساندن گول تلاش كنند روشن است كه هيچ يك آنان نمى تواند موفق شود.

اما اين تساوى راه صعود سه تيم اين گروه را به دور بعدى در ابهام قرار داد.

بازیکنان تیم آیرلند شمالی دومین گول پیروزی شان را جشن گرفتند.
بازیکنان تیم آیرلند شمالی دومین گول پیروزی شان را جشن گرفتند.

در سایر رقابت های روز پنجشنبه، تیم های آیرلند شمالی – اوکراین و انگلستان – ویلز به مصاف هم رفتند.

تيم آيرلند شمالى در يك رقابت تماشايى اوكراين را ٢-٠ شكست داد. اوكراين با دومين شكست در رقابت گروهى، ديگر راهى براى صعود به دور بعدى ندارد؛ حالانكه، آيرلند با كسب سه امتياز تاهنوز اميد صعود به دور بعدى را حفظ كرده است.

گول های تیم آیرلند شمالی با وجود باران شدید در دقایق ۴۹ و ۹۲ رقابت توسط مک اولی و مک گین به ثمر رسید.

پولند و آلمان هر يك ٤ امتياز دارند، حالانكه آيرلند شمالى با پيروزى در برابر اوكراين به ٣ امتياز دست يافت. حال اگر آيرلند بخواهد به دور بعدى راه يابد بايد رقابت هفته آينده با آلمان را ببرد كه به باور مبصرين "كار دشوارى خواهد بود.

بازیکن شماره ۱۵ انگلیس پس از به ثمر رسانیدن دومین گول تیم انگلستان
بازیکن شماره ۱۵ انگلیس پس از به ثمر رسانیدن دومین گول تیم انگلستان

پیش از آن، تیم انگلستان به مصاف ویلز رفت و در دقیقۀ اضافی نیمه دوم رقابت، دومین گول را وارد دروازۀ تیم ویلز کرد که نه تنها به سه امتیاز طلایی گروه خود دست یافت بلکه جان تازه یی به هواخواهان این تیم حاضر در میدان ورزشی فرانسه داد.

بِل، مهاجم تیم ویلز و ریال مادرید نخستین گول تیمش را با یک ضربۀ آزاد وارد دروازۀ انگلستان کرد اما در نیمۀ دوم، تیم جوان انگلستان با دو گول به نخستین پیروزی خود در این گروه رسید.

با این پیروزی انگلستان در گروه خود چهار امتیازه شد. ویلز نخستین رقابتش را در برابر سلواکیا ۲-۱ برده بود و انگلستان در نخستین رقابت خود در برابر روسیه به نتیجۀ تساوی ۱-۱ رسیده بود.

قرار است در رقابت های روز جمعه تیم های ایتالیا – سویدن، جمهوری چک – کروشیا و اسپانیا – ترکیه به مصاف هم می روند.

XS
SM
MD
LG