لینک های دسترسی

Breaking News

جوایز گولدن گلوب، به کدام فلم ها و کدام هنرپیشه ها داده شد؟


فلم‌ های لا لا لند و مونلایت در هفتاد و چهارمین دوره مراسم اهدای جوایز گولدن گلوب به عنوان بهترین فلم‌ های موزیکال کمدی و درامه مشخص شدند. فلم لالا لند، در هفت بخش برندۀ جایزه شد. اما در مقابل فلم مونلایت که در شش رشته نامزد بود، فقط توانست جایزه بهترین فلم بخش درامه را به دست آورد.

دیمین شزل جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فلمنامه نویسی را در بخش فلم های موزیکال کمدی برای فلم لا لا لندگرفت. رایان گاسلینگ و اما استون، بازیگران این فلم نیز برنده جایزه بهترین بازیگران نقش‌های اصلی مرد و زن در این بخش شدند.

فلم مونلایت ، بهترین فلم درامه نامگذاری شد، در حالی که کیسی افلک، ستاره "منچستر بای دی سی کنار دریا" برای نقش خود به عنوان یک مردی دستخوش اندوه و افسردگی، برنده جایزۀ بهترین بازیگر مرد درین فلم شد.

ایزابل هوپربه عنوان بهترین بازیگر زن در فلم ایلی اعلام گردید.

بیلی باب تورنتون و کیسی افلک هنرپیشگان هالیوود برنده شدن خود را در جشنواره گولدن گلوب در استودیوی آمازون جشن گرفتند.

تورنتون توسط یک بازیگر در یک سریال تلویزیونی برای نقش خود در فلم گلاییت، موفق به کسب بهترین بازی درین فلم شد.

تورنتون که به روی فرش سرخ در هوتل بوورلی هیلتن صحبت میکرد، گفت که آنقدر هیجان زده است که نمیتواند تصورکند زیرا این مسایل بدیهی است که وقتی سن تان پیش میرود به یک نوع توجه نیاز دارید در غیر هنرپیشه نمی بودید.

بن افلک به خاطر نقش اش به عنوان مردی که با گذشته خود در حال مبارزه است در فلم منچستر کنار بحر، به کارگردانی کینی لونرگان برنده جایزه گولدن گلوب شد.

او میگوید برنده شدن احساس بزرگ شگفت انگیز، کاملا باور نکردنی و عجیب و غریب و گاهی اوقات نا سزاوار بودن را به شما میبخشد.

در مراسم شب گذشته مریل استریپ هنر پیشۀ امریکایی نیز جایزه (سسیل بی دومیل) را برای یک عمر دستاورد هنری دریافت کرد.

او هنگام دریافت جایزه‌اش انتقادهای تندی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا کرد. او گفت که رسانه ها باید یکدست شده و از قدرت طلبی های رئیس جمهور آیندۀ امریکا پرده برداری کنند.

مهمانان دیگر درین جشنواره شامل لونرگان و بازیگرانی مثل گیل کارسیا برنال و دییگو لونا بود.

XS
SM
MD
LG