لینک های دسترسی

Breaking News

گوگل با صرف یک میلیارد دالر دفتر جدید در نیویارک می‌سازد


شرکت گوگل اعلام کرد که بیش از یک میلیارد دالر را هزینۀ ساختن دفتر جدید در شهر نیویارک می‌کند تا شمار کارمندان خود را در آن شهر دو برابر کند.

پیش از این شرکت‌های آمازون و اپل نیز اعلام کردند که خارج از ایالت دفتر مرکزی شان در ایالت کالیفورنیا، دفاتر مرکزی دیگری را در سایر ایالت‌ها خواهند گشود.

شرکت آمازون در ایالت‌های نیویارک و ویرجینیا، دفاتر جدیدی را ایجاد می‌کند که در هر یک آن برای ۲۵ هزار نفر فرصت شغلی پیدا خواهد شد. شرکت اپل نیز دفتر جدید خود را در ایالت تکزاس می‌گشاید که در آن ۵۰۰۰ نفر به کار گماشته خواهد شد.

خبرگزاری اسوشیتدپرس گزارش داده است که ایالت های شمال شرقی امریکا با توجه به افراد جویای کار با تحصیلات عالی، مکان خوبی برای فعالیت این شرکت ها پنداشته می‌شود.

گوگل نزدیک به ۲۰ سال پیش دفتر خود را در نیویارک ایجاد کرد. این شرکت ابراز امیدواری کرده است که تا دو سال دیگر دفتر جدیدش در شهر نیویارک گشایش یابد.

گوگل سرگرم کار برای گشایش دفتر دیگری در شهر سان هوزی ایالت کالیفورنیا نیز است. این شرکت در سال روان چندین مرکز ذخیرۀ اطلاعات – دیتا سنتر – را در شهرهای دیترویت، بولدر، و لاس انجلس ایجاد کرد.

فیسبوک هم که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است، شعبه‌ای در نیویورک دارد که ۲۰۰۰ نفر در آن مشغول کار اند.

مطالب مرتبط

XS
SM
MD
LG