لینک های دسترسی

Breaking News

انفجار در یک فارم در امریکا سبب مرگ ۱۸ هزار گاو شد


انفجار و آتش سوزی در یک فارم لبنیات در ایالت تکزاس
انفجار و آتش سوزی در یک فارم لبنیات در ایالت تکزاس

انفجار و آتش سوزی در یک فارم لبنیات در ایالت جنوبی تکزاس ایالات متحدهٔ امریکا باعث کشته شدن نزدیک به ۱۸ هزار گاو و زخمی شدن یک کارگر فارم شد.

سید میلر، مسوول ادارهٔ زراعت تکزاس، روز پنجشنبه ۱۳ اپریل (۲۴ حمل) در یک بیانیه گفت: "این مرگبارترین آتش سوزی در یک فارم گاوداری در تاریخ تکزاس است که پاکسازی و تحقیقات در مورد آن برای مدتی ادامه خواهد داشت."

انفجار و آتش سوزی دوشنبه شب در فارم لبنیات ساوتفورک در حومهٔ شهر دیمیت رخ داد.

ماموران اطفاییه و پولیس پس از رسیدن به محل حادثه دریافتند که یک کارمند فارم در آتش سوزی گیر مانده است. ادارهٔ پولیس منطقه کاسترو در فیسبوک نوشت که این فرد را نجات داده و برای تداوی به شفاخانه منتقل شده است.

میلر این حادثه را "وحشتناک" خواند، اما در مورد دلیل آن چیزی بیان نکرد. او افزود: "زمانی که علت و حقایق حادثه را معلوم کنیم، آن را با مردم در میان می گذاریم تا در آینده از وقوع چنین فجایع جلوگیری شود."

سال ریورا، رییس پولیس کاسترو، به رسانه ها گفت که ممکن است ماشین های بیرون آوردن انبار گاو از طویله بیش از حد گرم شده و باعث انفجار و آتش سوزی شده باشد.

او گفت که احتمالاً گاز متان مشتعل شده و باعث انفجار و آتش سوزی متعاقب آن شده است. ریورا افزود: "با ادامهٔ تحقیقات علت دقیق این حادثه مشخص خواهد شد."

ادارهٔ حفاظت از حیوانات در ایالات متحده با اشاره به حادثهٔ تکزاس در تویتر نوشت: "فارم‌ها باید برای حفاظت حیوانات توجه بیشتر کنند و اقدامات لازم را برای جلوگیری از آتش سوزی به کار گیرند."

XS
SM
MD
LG