لینک های دسترسی

Breaking News

خواب شوهر، زن کانادایی را برندۀ جایزۀ ۶۰ میلیون دالری لاتری کرد


دنگ پراواتودوم، زن ۵۷ سالۀ کانادایی از دو دهه به اینسو، عین شمارۀ لاتری را که شوهرش ۲۰ سال پیش آن را در خواب دیده بود، بازی و خریداری می‌کرد.

اما چند روز پیش این رویا به حقیقت پیوست و بر اساس خبرنامۀ ادارۀ لاتری ایالت آنتریوی کانادا، شمارۀ رویایی این خانواده برندۀ جایزۀ ممتاز ۶۰ میلیون دالری شد.

خانم دنگ در مراسمی به مناسبت دریافت چک لاتری خود گفت که شوهرش که برای دیدن شمارۀ برنده به مغازه رفته بود، به سرعت برگشت و برایش گفت که تکت شان برندۀ جایزۀ ممتاز شده است.

او گفت: "بی نهایت خوشحال شده بودم و از خوشی می‌گریستم. در آغاز باور کرده نمی‌توانستم. می‌خواهم برایم خانه بخرم و اگر پس از همه‌گیری کروناویروس اجازه داده شود، دور جهان را سفر کنم."

دنگ پراواتودوم که به گفتۀ خودش با ۱۴ خواهر و برادرش در سال ۱۹۸۰ از لاووس به کانادا مهاجرت کرده است، همراه با شوهرش به شدت کار می‌کردند تا مخارج زندگی شان را پوره کنند.

او گفت: "هیچ چیزی نداشتیم. خودم و شوهرم برای ۴۰ سال آنهم ساعات طولانی کار می‌کردیم. به دلیل همه‌گیری کروناویروس کارم را از دست دادم، اکنون این پول زندگی ما را بسیار سهل خواهد کرد."

این زن و شوهر کانادایی لاووس تبار گفته اند نخست بدهی‌های خود را پرداخت کرده و مقداری از پول جایزۀ شان را برای فرزندان شان کمک خواهند کرد.

دنگ پراواتودوم گفته است که افزون بر دیگر کارها یک مقدار پول را برای خود زیورات الماس خواهد خرید.

XS
SM
MD
LG