لینک های دسترسی

Breaking News

پیروزی امارات متحده در برابر نمیبیا در رقابت های جام صحرا


رقابت میان تیم های امارات متحده عرب و نمیبیا
رقابت میان تیم های امارات متحده عرب و نمیبیا

در دومین روز رقابت های ۲۰ اووره کرکت جام صحرا، امروز یکشنبه تیم های هالند و امارات متحدۀ عرب به پیروزی رسیدند.

در نخستین رقابت که میان تیم های عمان و هالند برگزار شد، تیم عمان نخست به میدان رفت و در ۲۰ اوور، با از دست دادن هفت بازیکن ۱۴۶ دوش کسب کرد.

در میان بازیکنان خط بیتنگ عمان، زیشان مقصود ۳۴ و خرم نواز ۲۶ دوش گرفتند و در میان هفت بالر تیم هالند، شش بازیکن آن تیم توانستند هر کدام یک یک بازیکن عمان را از میدان خارج سازند.

کسب هدف ۱۴۷ دوش، به باور کارشناسان عرصه کرکت، برای تیمی مانند هالند دشوار نمی نمود و هالندی ها توانستند هدف تعیین شده را در اوور ۱۹.۲ با از دست دادن ۵ بازیکن پوره کنند.

بارسیت بازیکن هالندی ۴۸ دوش کسب کرد و ربپون ۴۰ و وان در مینیو به کسب ۳۵ دوش موفق گردید.

در دومین رقابت روز یکشنبه که از گروه الف میان تیم های نمیبیا و امارات متحده عرب راه اندازی شد، تیم امارات حریف خود را با تفاوت شش وکت شکست داد و در کنار افغانستان دو امتیاز کسب کرد.

نمیبیا در ۲۰ اوور با از دست دادن ۷ بازیکن به کسب ۱۵۲ دوش موفق شد، حالانکه امارات متحده عرب آن هدف را با از دست دادن ۴ بازیکن پوره کرد.

جی پی کوتزیت از تیم نمیبیا ۵۰ دوش کسب کرد و برگر ۳۲ و اراسموس با کسب ۱۴ دوش در تعین هدف ۱۵۲ دوش نقش عمده بازی کردند؛ اما، امارات متحده عرب با استفاده از مزایای میدان و هواداران خودش، آن هدف را به کمک روحان مصطفی ۵۶، شایمان انور ۵۰ و غلام شبرت ۱۷ دوش پوره کرد.

با این حساب پس از دو روز رقابت جام صحرا، تیم های افغانستان، امارات متحده عرب، هالند و سکاتلند هر یک در گروه های الف و ب به کسب دو دو امتیاز موفق شده اند.

دو بازیکن تیم ملی کرکت هند، پیروزی خود را در برابر انگلستان جشن می گیرند.
دو بازیکن تیم ملی کرکت هند، پیروزی خود را در برابر انگلستان جشن می گیرند.

تيم ملى كركت هند در رقابت يك روزه با تيم انگلستان توانست با ٣ وكت پيروز شود.

انگلستان در ٥٠ اوور هدف ٣٥١ دوش را به هندى ها تعيين كرد كه در پاسخ تيم هند با از دست دادن ٧ بازيكن هدف تعيبن شده را در ٤٨ اوور پوره كرد.

تيم هند در اين تورنمنت ١-٠ سبقت گرفت و رقابت دوم ميان اين دو تيم به تاريخ ١٩ جنورى برگزار خواهد شد.

رقابت میان این دو تیم زمانی تماشایی تر شد که تیم هند ۴ بازیکن خود را در ۶۴ دوش از دست داد، اما مشارکت کولی کپتان تیم با یادوف تیم ملی کرکت هند را به سکوی پیروزی نزدیک ساخت.

کولی پس از کسب ۱۲۲ دوش میدان را ترک گفت و یادوف هم در اوور ۳۹.۵ پس از کسب ۱۲۰ دوش از میدان خارج شد.

برای لحظه یی همه فکر کردند که دیگر تیم ملی کرکت هند نخواهد توانست هدف تعیین شده را پوره کند اما خط باقیماندۀ بیتنگ هند با نمایش یک بازی پر مسوولیت هدف ۳۵۰ دوش را پوره کرده و در این تورنمنت یک روزه سه مسابقه یی، به نخستین پیروزی نایل آمد،

XS
SM
MD
LG