لینک های دسترسی

Breaking News

هند از جام فوتبال آسیا حذف شد


بازیکنان تیم ملی فوتبال هند و بحرین
بازیکنان تیم ملی فوتبال هند و بحرین

تیم ملی فوتبال هند پس از یک آغاز چشمگیر در رقابت های جام آسیا، نتوانست به دور حذفی این جام راه یابد.

آبی پوشان هند در سومین و آخرین رقابت گروهی شان در برابر بحرین، با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند و با جام ملت های آسیا خداحافظی کردند.

تیم ملی فوتبال هند نخستین رقابت این جام را در برابر تایلند با نتیجه ۴-۱ به پیروزی رسید اما دومین رقابت را با امارات متحدۀ عرب ۲-۰ باخت.

با توجه به نتیجۀ مساوی که هر چهار تیم شامل در گروه الف دارا بودند، یک مساوی می توانست تیم هند را کم از کم در جایگاه سوم این گروه قرار دهد و با چهار امتیاز، بدون درد سر راهی دور حذفی جام شود.

بحرینی ها از همان آغازین لحظات بازی برای پیروزی به میدان رفته بودند و با ۲۳ ضربه ای که به دروازه ای تیم هند وارد کردند، حتا با برخورد توپ به تیر عمودی دروازه، نتوانستند به گول دست یابند.

بازیکنان تیم هند در بخش دفاعی تلاش زیاد به خرج دادند و نگذاشتند تا دقیقۀ ۹۰ بازی دروازه ای تیم شان باز شود، اما بخت با آنان یار نبود و در دقیقۀ ۹۱ بازی یک ضربۀ پنالتی برگه را به نفع بحرینی ها رقم زد و بازی را ۱-۰ برنده شدند.

اشتباهی که از مدافع تیم هند در محوطۀ جزا آنهم در دقیقۀ ۹۰ بازی رخ داد و به ضربه ای پنالتی انجامید، بدون شک تا چهار سال بعد که جام ملت های آسیا برگزار می شود، فراموش مربی، بازیکنان و هواداران تیم هند نخواهد شد.

امارات متحدۀ عرب نیز در رقابت با تایلند به نتیجۀ ۱-۱ رسید و با این حساب، امارات با پنج امتیاز و تایلند با چهار امتیاز جایگاه اول و دوم گروه الف را از آن خود کردند.

تیم فوتبال بحرین با چهار امتیاز و تفاضل کمتر گول ها تیم سوم این گروه شد و هنوز فرصت راهیابی به دور حذفی جام را از دست نداده است.

رقابت های روز سه شنبه ۱۵م جنوری، نیز همزمان میان تیم های کوریای جنوبی – چین و قرغیزستان – فلیپین برگزار خواهد شد.

چین و کوریای جنوبی از قبل به دور حذفی راه یافته اند و تیم های فلیپین و قرغیزستان برای کسب جایگاه سوم گروه تلاش خواهند کرد.

XS
SM
MD
LG