لینک های دسترسی

Breaking News

چنای سوپر کنگز قهرمان آ‌ی‌پی‌ال شد؛ راشد خان لقب بهترین قاپ کننده را گرفت


تیم چنای سوپر کنگز به کپتانی مهندرا سینگ دوهنی، کپتان پیشین تیم ملی کرکت هند، روز دوشنبه ۲۹ می (هشتم جوزا) در بازی نهایی مسابقات لیگ برتر کرکت هند، تیم گجرات تایتنز را شکست داد و برای پنجمین بار قهرمان این مسابقات شد.

قرار بود بازی نهایی روز یکشنبه برگزار شود، اما به خاطر بارندگی به روز دوشنبه به تعویق افتاد.

تیم گجرات در بیست اوور ۲۱۴ دوش انجام داده بود، اما به خاطر بارش باران که باعث به تعویق افتادن بازی نیز شد، هدف پیروزی برای تیم چنای در ۱۵ اوور ۱۷۱ دوش تعیین شد.

تیم چنای در آخرین دو توپ بازی به ۱۰ دوش نیاز داشت که رویندرا جدیجا ،یکی از بازیکنان مشهور تیم ملی کرکت هند که با دست چپ بازی می‌کند، در دو بال با یک ضربهٔ شش دوش و یک ضربه‌ چهار دوش، هدف نهایی ۱۷۱ دوش را کسب کرد و تیم خود را برای بار پنجم قهرمان این مسابقات کرد.

راشد خان،‌ بازیکن مشهور تیم ملی کرکت افغانستان، و نور احمد لکنوال، اعضای تیم گجرات استند. در بازی نهایی نور احمد در سه اوور خویش تنها ۱۷ دوش داد و دو بازیکن تیم مخالف را از میدان خارج کرد.

اما راشد خان که در بازی‌های قبلی خوب درخشیده بود، در بازی نهایی خوب ندرخشید و در سه اوور ۴۴ دوش داد و هیچ ویکت کسب نکرد. اما به خاطر قاپ زیبایی که گرفت، توانست لقب بهترین قاپ کننده را از آن خود کند.

راشد خان
راشد خان

بازی نهایی این دور آی‌پی‌ایل که در میدان احمد آباد هند برگزار شده بود، ساعت ۱:۳۰ نیمه شب به وقت هند پایان یافت.

این ممکن آخرین باری باشد که مهندار سینگ دوهنی در این مسابقات بازی می‌کند. او که حالا ۴۱ سال عمر دارد، در ۲۵۰ مسابقهٔ آی‌پی‌ایل منحیث بازیکن حضور داشته است.

XS
SM
MD
LG