لینک های دسترسی

Breaking News

پیروزی پر گول ایران در جام ملت های آسیا


آرشیف: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران
آرشیف: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا، امروز دوشنبه نیز با سه رقابت پیگیری شد که در آن تیم های چین، کوریای جنوبی و ایران به پیروزی دست یافتند.

نخستین رقابت روز دوشنبۀ جام ملت های آسیا میان تیم های چین و قرغزستان برگزار شد که در آن تیم چین به خاطر اشتباه دروازه بان قرغزستان در نیمه دوم به یک گول تساوی دست و یافت و در ده دقیقۀ آخر نیمۀ دوم بازی، چینایی ها دومین گول پیروزی شان را به ثمر رساندند.

دومین رقابت امروز میان تیم های کوریای جنوبی و فلیپین بود که در آن کوریایی ها با نتیجۀ ۱-۰ به سه امتیاز این رقابت دست یافتند.

چین، کوریای جنوبی، فلیپین و قرغزستان در گروه ج قرار دارند که با این پیروزی چین و کوریای جنوبی، به سه سه امتیاز صدرنشین جدول اند و چین به خاطر دو گول زده در جایگاه نخست این گروه قرار دارد.

سومین رقابت روز دوشنبه میان تیم های ایران و یمن از گروه د رقابت های ملت های آسیا ۲۰۱۹ برگزار شد که در آن ایرانی ها با یک نتیجۀ پر گول ۵-۱ تیم یمن را از راه برداشتند.

ایران از مدعیان جام ملت های آسیا به شمار می رود و بازیکنان کارلوس کویروز، مربی تیم ایران اینبار تلاش می کنند پس از ۴۳ سال به نخستین قهرمانی جام ملت های آسیا دست یابند.

در گروه د، برعلاوه ای تیم های ایران و یمن، عراق و ویتنام نیز حضور دارند که رقابت میان تیم های عراق و ایران در سطح آسیا و بین المللی، همواره پر بیننده ترین رقابت محسوب می شود.

رقابت های روز سه شنبۀ این جام، میان تیم های عراق – ویتنام و کوریای شمالی – عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

XS
SM
MD
LG