لینک های دسترسی

Breaking News

'مسی ایرانی' از سوی ده‌ها زن به آزار جنسی متهم شد


رضا پرستش (راست) به دلیل شباهت بسیار زیاد با لیونل مسی شهرت زیادی کسب کرده است
رضا پرستش (راست) به دلیل شباهت بسیار زیاد با لیونل مسی شهرت زیادی کسب کرده است

رضا پرستش، جوان ایرانی که اخیرا به دلیل شباهت زیاد با لیونل مسی، ستارۀ ارجنتاینی تیم فوتبال بارسلونا به شهرت رسید، از سوی ده‌ها زن به آزار و سوءاستفادۀ جنسی متهم شده است.

از چندی به اینسو، ادعاهای گسترده از سوی شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران نشر شده است کهگویا رضا پرستش به خاطر شهرتی که به دلیل شباهتش با مسی کسب کرده، با شمار زیادی از زنان رابطه برقرار کرده و با بیش از ۳۲ زن رابطۀ جنسی داشته است.

شماری از رسانه‌های ایرانی و بین المللی از جمله روزنامۀ مشهور ورزشی مارکا در اسپانیا نیز اتهامات وارده بر آقای پرستش را گزارش داده اند. با این حال، تا هنوز گزارشی مبنی بر درج شکایت رسمی علیه رضا پرستش وجود ندارد.

آقای پرستش با انتشار پیام ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی، اتهامات علیه خود را رد کرده و به مردم اطمینان داده است که بی گناه است.

اما این ویدیو، ساعتی پس از نشر، بدون توضیحی از صفحات آقای پرستش در شبکه‌های اجتماعی برداشته شد.

رضا پرستش در این پیام ویدیویی که اکنون در شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد، خود را قربانی یک حرکت غیراخلاقی و ناجوانمردانه خوانده و از مقام‌های ایرانی خواسته بود با عاملان آن برخورد قانونی کنند.

رضا پرستش، ۲۶ ساله، به دلیل شباهت بسیار زیاد با لیونل مسی، به "مسی ایران" مشهور شد و طرفداران زیادی در میان علاقمندان فوتبال دارد.

XS
SM
MD
LG