لینک های دسترسی

Breaking News

بازگشت جیل بایدن به تدریس؛ نخستین بانوی اول امریکا که شغلی خارج از قصر سفید دارد


جیل بایدن، بانوی اول امریکا، پس از ماه‌ها آموزش مجازی زبان انگلیسی، تدریس صنوف‌اش را به صورت حضوری در کالج ویرجینیای شمالی، جایی که از سال ۲۰۰۹ در آن مشغول تدریس است، از سر گرفت.

او نخستین بانوی اول امریکا است که شغلی تمام وقت خارج از قصر سفید دارد.

بانوی اول امریکا در گفتگو با مجله "Good housekeeping " گفته است: "بعضی چیزها را نمی‌توان جایگزین کرد و من بی‌صبرانه منتظر بازگشت به صنف درسی استم. "

تامی ویگیل، استاد ارتباطات پوهنتون بوستون که کتابی دربارهٔ بانوان اول، میشل اوباما و ملانیا ترامپ نوشته است، به خبرگزاری اسوشیتدپرس گفته است که کار کردن بانوی اول امریکا موضوع بسیار مهمی است.

قبل از خانم بایدن، بانوان اول امریکا در خارج از قصر سفید کار نمی‌کردند و تمرکزشان بر حمایت از همسران شان، بزرگ کردن فرزندان و میزبانی از مهمانان در قصر سفید بود.

الینور روزولت یکی از فعال‌ترین بانوان اول امریکا خارج از قصر سفید بود. او پس از فلج شدن همسرش به سراسر ایالات متحده سفر می‌کرد و به او گزارش می‌داد. خانم روزولت همچنین از فقرا، اقلیت‌ها و دیگر افراد محروم حمایت می‌کرد و برای یک روزنامه هم مقاله می‌نوشت.

جیل بایدن ۷۰ ساله با فعالیت در یک شغل تمام وقت مسیری تازه را برای جانشینان خود باز کرده است.

بانوی اول امریکا می‌گوید همواره می خواست یک زن شاغل باشد. او تلاش می‌کند هویت سیاسی خود را از صنف درسی دور نگه دارد و زمانی که همسر معاون اول ریاست جمهوری امریکا بود در این کار موفق شد. اما این کار حالا دشوارتر شده و تامین امنیت او نیز به مراتب پیچیده‌تر است.

XS
SM
MD
LG