لینک های دسترسی

Breaking News

باشندگان کابل به سه ارگان دولتی 'تنبل نامه' اهدا کردند


شماری از باشند‌گان شهر کابل به دلیل نارضایتی از ارایه خدمات شاروالی کابل، مدیریت ترافیک و وزارت ترانسپورت، به این نهادها "تنبل نامه" اهدا کردند.

شریف وطندوست روز سه‌شنبه ۳۱ دسمبر (۱۰ جدی) هنگام اهدای تنبل نامه گفت: "ما این تنبل نامه را بخاطر بی‌کفایتی وزارت ترانسپورت، مدیریت ترافیک و شاروالی کابل به این سه نهاد می‌دهیم. مسوولان این نهادها همواره در خواب زمستانی اند، سفرهای خارجی دارند و معاش خود را نیز از رانندگان و صاحبان کراچی‌ها اخذ می‌کنند."

اما شاروالی کابل این اقدام را بی‌انصافی می‌داند و می‌گوید که در سال جاری در بخش جاده سازی و خدمات ترافیکی کارهای مهمی در شهر کابل صورت گرفته است.

در همین حال وزارت ترانسپورت افغانستان می‌گوید که برای بهبود خدمات ترانسپورتی و ایجاد نظم در شهر تلاش‌های آنان با اداره ترافیک و شاروالی کابل ادامه دارد.

محمد اشرف حق شناس معاون سخنگوی این وزارت گفت که در حال حاضر ۸۰ ملی بس در شهر کابل فعالیت دارد و به زودی ۶۴۶ عراده ملی بس جدید نیز از ازبکستان خریداری خواهد شد.

باشندگان نواحی دیگر این شهر نیز می‌گویند که همواره از ازدحام بی‌حد، نا بسامانی‌های شهری و بی‌نظمی در خدمات ترانسپورتی خصوصی شکایت کرده اند، اما هیچ نهادی به این شکایات رسیدگی نکرده است.

گزارش: نسیم شفق

XS
SM
MD
LG