لینک های دسترسی

Breaking News

آتش سوزی در یک توقف گاه تانکرهای تیل در قندهار


آتش سوزی در یک توقف گاه تانکرهای تیل در قندهار
آتش سوزی در یک توقف گاه تانکرهای تیل در قندهار

در غرب شهر قندهار شام روز گذشته در یک ایستگاه عراده جات تانکر های تیل یک قرادادی افغان نیروهای ناتو آتش سوزی شدید صورت گرفت که آتش سوزی تا صبح امروز ادامه داشت و در جریان آتش سوزی ۱۵ تن از کار گران کمپنی قرادادی تواضع مجروح گردیده اند و همچنای به اثر آتش سوزی خسارات مالی انگفت نیز به بار امده است .

مسوولین شرکت تواضع به خبرنگاران گفته اند آتش سوزی به دلیل انفجار بم در یک عرعراده تانکرنفت کش به وقوع پیوسته است

ولی مسوولین امنیتی در ولایت قندهار می گویند علت اتش سوزی در سرای عراده جات تانکر های تیل گرم بودن هوا می باشد که به دلیل آن در یک عراده تانکر آتش مشتعل گردید و با عث آتش سوزی نهایت شدید گردیده است .

محمد شاه فاروقی معان قوماندانی امنیه ولایت قندهار در محل واقعه به رادیو آشنا گفت:

در این جا یک شرکت امنیتی موقعیت دارد که تیل و مواد اکمالاتی نیروهای ناتو را انتقال می دهند در یک تانکر اتش مشتعل گردیده که به قول مسوولین این شرکت دلیل آتش سوزی گرم بودن هوا می باشد اما چون فعلا آتش سوزی به تانکر های دیگر نیز سرایت نموده ؛پولیس در مورد تحقیقات خویش را بعدآ تکمیل خواهد نمود .

به قول معاون قوماندانی امنیه ولایت قندهار پر سونل اطفایه به سرعت به محل رسیده اند اما قدرت آتش سوزی نهایت زیاد می باشد .

آتش سوزی تا حوالی صبح امروز ادامه داشت و در نمیه شب گذشته یک عراده تانکر تیل منفجر گردید که به اثر انفجار آن ۱۵ تن از کارمندان شرکت تواضع مجروح گردیده اند .

مسوولین پولیس گفتند که به اثر آتش سوزی به مردم محل خسارات مالی و جانی نرسیده است ، باشنده گان چند منزل که در نزدیک محل آتش سوزی مسکون بودند از جهت احتیاط از منازل شان بیرون گردیده بودند .

به اسلس یک گذارش دیگر در ولسوالی خاک ریز ولایت قندهار بر دو عراده موتر گذمه پولیس روز گذشته انفجارت بم های کنار جاده به وقوع پیوسته بود اما به پولیس تلفات وارد نگردیده است ، در یک انفجار دیگر بم کنار جاده در بازار ولسوالی سنگین ولایت هلمند یک تن از مردمان ملکی کشته و دو تن دیگر جراحات سطی برداشته اند .

مسوولین امنیتی در ولایت هلمند ضمن تایید خیر مذکور در مورد یک واقعه دیگر می گویند در یک حمله طالبان مخالف دولت بر یک پوسته انیروهای اردوملی در ولسوالی سنگین ولایت هلمند چهار تن از مخالفین دولت کشته شده اند .

قاری محمد یوسف احمدی سخن گوی طالبان خبر حملات طالبان را تایید می نماید ولی وی میگوید به طالبان تلفات وارد نگردیده است .

XS
SM
MD
LG