لینک های دسترسی

Breaking News

کتلین: نمیخواهم دخترم سرنوشتی شبیه من داشته باشد


کتلین بورنز، ساکن ایالت تنسی ایالات متحده امریکا که در ۱۳ سالگی با پسر همسایه اش دوست و اندکی بعد باردار شد، می گوید از اینکه دورۀ کودکی و نوجوانی خود را از دست داده، پشیمان است.

کتلین می گوید رابطه دوستانه اش با کندس، پسر همسایه شان به وابستگی انجامید و در نهایت حامله شد. او اضافه می کند با اینکه آماده پذیرفتن مسوولیت های زندگی مشترک نبود، اما برای اینکه دوست پسرش زندانی نشود، با او ازدواج کرد.

با اینکه استادان و مدیریت مکتب فرصت درس خواندن را به کتلین فراهم کرده بودند، اما بعد از تولد دخترش – زینا - نتوانسته به درس خواندن ادامه بدهد و در نهایت، در صنف یازدهم مکتب را ترک کرده است. او می گوید: "برای نگهداری و مخارج کودکم نیاز به پول داشتم و با ترک مکتب به کار کردن در یک رستورانت مشغول شدم."

کتلین: نمیخواهم دخترم سرنوشتی شبیه من داشته باشد
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:26 0:00

کتلین می گوید با آنکه زندگی مشترک در سن کم پر از چالش و مشکلات است، اما برای آینده خود و دخترش تلاش کرده است. او اضافه می کند: "تنها چیزی که به من انگیزه می دهد تا سختی های زندگی را تحمل کنم، داشتن زینا در زندگی ام است."

او می گوید که هرگز نمی خواهد دخترش سرنوشتی شبیه خودش داشته باشد و اجازه نخواهد داد که قبل از رسیدن به سن قانونی و بلوغ فکری، ازدواج کند.

XS
SM
MD
LG