لینک های دسترسی

Breaking News

لیورپول راهی دور نهایی جام قهرمانان اروپا شد


تیم لیورپول با این پیروزی برای پنجمین بار در لیگ قهرمانان با نتیجه ای ۴-۰ پیروز می شود.
تیم لیورپول با این پیروزی برای پنجمین بار در لیگ قهرمانان با نتیجه ای ۴-۰ پیروز می شود.

تیم فوتبال لیورپول با یک پیروزی تاریخی ۴-۰، تیم فوتبال بارسلونا را در دیدار دوم دور نیمه نهایی جام قهرمانان اروپا شکست داد و برای دومین سال پیهم، راهی دور نهایی این جام شد.

بارسلونا در دیدار نخست نیمه نهایی، لیورپول را در خانۀ خود ۳-۰ شکست داده بود و در رقابت دوم تنها به یک گول نیاز داشت تا بتواند راهی دور نهایی شود.

تیم لیورپول با این پیروزی نخستین تیم در تاریخ جام قهرمانان اروپا است که توانست پس از شکست ۳-۰ در دیدار نخست نیمه نهایی، با نتیجه ای ۴-۰ و تفاوت گول های (۴-۳) به پیروزی می رسد و راهی دور نهایی این جام می شود.

تیم لیورپول در همان آغازین دقایق رقابت نخستین گول خود را به ثمر رساند و در تمام نیمۀ نخست، کنترول بازی را در دست گرفت.

خواب راهیابی بارسلونایی ها به دور نهایی این جام زمانی به تیره گی گرایید که جیورجینو مهاجم لیورپول در دقایق ۵۴ و ۵۶ بازی دو بار دروازۀ تیم بارسلونا را باز کرد و نتیجه را ۳-۰ ساخت.

با این نتیجه رقابت به وقت اضافه کشانیده می شد اما گول غافلگیرکننده ای دیووک اوریجیل، در دقیقۀ ۷۹ بازی، خواب صعود بارسلونا را به دور نهایی این جام نیمه تمام گذاشت.

پیش از این نیز تیم فوتبال لیورپول چهار بار تیم های مطرح اروپایی را با چهار گول از راه برداشته بود ... و بارسلونا نیز در سال ۲۰۱۹ شامل فهرست سنگین ترین شکست ها از جانب لیورپول شد.

این تیم لیگ برتر انگلستان در سال ۲۰۱۷ تیم پی ایس جی فرانسه؛ در سال ۲۰۱۳ بایرن مونیخ آلمان؛ در سال ۱۹۹۷ تیم دیناموکیف روسیه و در سال ۱۹۹۴ توانسته بود تیم فوتبال انتر میلان ایتالیا را با نتیجۀ ۴-۰ شکست دهد.

تیم فوتبال لیورپول تا کنون ده بار به دور نهایی جام قهرمانان اروپا راه یافته و پنج بار لقب قهرمانی این جام را از آن خود کرده است.

دومین دیدار نیمه نهایی جام قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ میلادی، روز چهارشنبه هشتم می میان تیم های آجاکس هالند و توتنهام انگلستان برگزار می شود. تیم توتنهام ۱-۰ دیدار نخست نیمه نهایی را باخته است و به پیروزی ۲-۰ نیاز دارد.

XS
SM
MD
LG