لینک های دسترسی

Breaking News

سوارز و صلاح مهره های پیروزی بارسلونا و لیورپول


علاقمندان فوتبال اروپا، این هفته شاهد رقابت های پر گول جام قهرمانان فوتبال بودند.

در رقابت های روز چهارشنبه، تیم های بارسلونا، لیورپول، چیلسی، زینت، اجکس و لیون، به پیروزی دست یافتند اما ریال مادرید در رقابت روز سه شنبه در برابر تیم بروگی، به تساوی ۲-۲ رسید.

در رقابت که روز چهارشنبه تیم بارسلونا با انترمیلان ایتالیا داشت؛ بارسایی ها در نیمۀ نخست یک گول عقب افتاده بودند ما ضربۀ غافلگیرکننده و حساب شدۀ سوارز، مهاجم یوروگوایی بارسلونا در دقیقۀ نیمۀ دوم بازی، از پشت خط جزا، نتیجۀ بازی را ۱-۱ ساخت.

دیری نگذشت که یکبار دیگر سوارز، در دقیقۀ ۸۴ بازی، با پاس داخل خط جزای که از لیونل مسی به دست آورده بود، برای بار دوم دروازۀ انترمیلان را باز کرد و سه امتیاز طلایی این دیدار را به بارسلونا رقم زد.

رقابت میان تیم های لیورپول، مدافع لقب قهرمانی این جام و قهرمان شش مرتبه یی اروپا با تیم سالسبورگ با نتیجۀ ۴-۳ به نفع لیورپول پایان یافت.

سرخ پوشان لیورپول که به گفتۀ محمد صلاح، مهاجم مصری آن تیم "نخست با سه گول زده فکر کردیم این رقابت را برنده ایم، پس از سه بار بازشدن دروازۀ تیم به خود آمدیم و یک بار دیگر برای کسب سه امتیاز تلاش کردیم."

محمد صلاح در این رقابت توانست دو گول بزند که گول چهارم رقابت نیز در دقیقۀ ۶۸ بازی با یک ضربۀ پشت پا توسط محمد صلاح وارد دروازۀ تیم سالسبورگ شد.

تیم بایرن مونیخ در یک رقابت پر گول، تیم توتنهام انگلستان را ۷-۲ از راه برداشت؛ مانچستر سیتی و شختر دونسک، هر دو در رقابت روز سه شنبه اول ماه اکتوبر، سه امتیاز به دست آوردند.

تیم های یوونتوس ایتالیا، پی اس جی فرانسه و دورتموند آلمان نیز از برندگان رقابت های گروهی لیگ قهرمانان اروپا به روز سه شنبه بودند.

XS
SM
MD
LG