لینک های دسترسی

Breaking News

کروناویروس؛ کنسرت بزرگ خیریه آنلاین در هند 


شهروندان هند سوم می (۱۴ ثور) کنسرت بزرگ آنلاین را که در آن چهره‌های معروف سینمایی و هنر موسیقی هند شرکت داشتند، تماشا کردند.

بیش از ۷۰ شخصیت‌ معروف هندی و بین المللی در این کنسرت که به هدف جمع آوری پول به نیازمندان راه اندازی شده بود، ساعت ۷:۳۰ شام به وقت هند از طریق فیس‌بوک به گونهٔ‌ زنده هنرنمایی کردند.

در میان ستاره های جهان هنر، ویل سمیت آوازخوان و هنرپیشهٔ‌ هالیوود، شاه رخ خان، ستارهٔ‌ سینمای هند و ویرات کهولی کپتان تیم کرکت هند نیز حضور داشتند.

این کنسرت در حالی به گونه آن‌لاین راه اندازی شده است که به دلیل شیوع کروناویروس اکثر کشورهای جهان در قرنطین به سر می‌برند.

رتیک روشن، از هنرپیشه های معروف سینمای هند در صفحه تویتراش نوشته است: "امروز ما گرد هم میاییم تا هرآنچه در توان داریم به جهان انجام دهیم."

شاه رخ خان در یک تویت نوشته است: "کنسرت را تماشا کنید و به خاطر داشته باشید که همه چیز خوب خواهد شد."

این کنسرت توسط کارگردانان هندی، کرن جوهر و زویا اختر سازماندهی شده است.

در جریان این کنسرت آنلاین که حدود چهار و نیم ساعت طول کشید، بیش از ۴۵۰ هزار دالر جمع آوری شد.

پول به دست آمده از این کنسرت به ۱۰۰ گروهی داده خواهد شد که در جریان بحران کروناویروس به نیازمندان غذا و سایر خدمات ضروری فراهم می‌کنند.

سازمان‌های خیریه، به شمول بنیاد بل و ملیندا گیتس، به اندازه عاید این کنسرت، پول اعانه خواهند کرد.

سازماندهندگان این کنسرت می‌گویند که پول جمع آوری شده برای آنانی در نظر گرفته شده است که بیکار و بی خانمان استند و نمی‌دانند که غذا بعدی شان را از کجا به دست خواهند آورد.

هند ۱.۳ میلیارد جمعیت دارد که در حدود ۴۰ هزار نفر در این کشور تا حال به کروناویروس مبتلا شده و بیش از ۱۳۰۰ نفر از اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

XS
SM
MD
LG